آموزش آواز

آموزش آواز

 

آموزش آواز

 

آواز نوعی از موسیقی می باشد که با سبکی خاص توسط یک یا چند نوازنده بصورت با کلام یا بدون کلام اجرا می شود.آواز عبارت است از هنر به کار بردن صدا بر پایه قوانین و اصول موسیقی.

 

آواز در واقع مناسب ترین وسیله برای بیان کردن احساس و هیجان یک خواننده است.هر چقدر این کار بصورت صحیح و اصولی تر انجام شود تاثیرات عمیق تری را بر شنونده خواهد گذاشت.

 

اغلب تصور می کنند که داشتن صدای خوب و صدای آواز خوب با یکدیگر متفاوت است،اما جالب است بدانید که مغز انسان نمی تواند بین این دو تفاوتی قائل شود.در واقع مغز ما در زمان آواز خواندن دقیقا همان کارهایی را انجام می دهد که در زمان صحبت کردن انجام می دهد.

 

مقاله مرتبط:تمرین آواز و موسیقی باید چند ساعت در روز و چه زمانی باشد؟

 

معمولا شروع آموزش آواز با صدا سازی است.به مجموع فعالیتهای نفس گیری صحیح دیافراگمی،گرم کردن صدا و همزمان با آن تمریناتی برای بهتر شدن صدا و آواز،،صداسازی گفته می شود.تمرینهای صداسازی بسیار حائز اهمیت هستند و باید بصورت جدی و با دقت و استمرار فراوان انجام شوند.به کمک همین تمرینات می توان صدای بهتری چه برای آواز و چه برای صحبت کردن داشت.

 

آموزش آواز

 

پس از تمرینات صدا سازی که بخش اصلی کار است ،اساتید به تدریج برای آواز سنتی دستگاههای موسیقی،تحریر،تصنیف و سایر مطالب مفید را آموزش خواهند داد و برای سایر انواع آواز نیز تکنیکهای مربوطه را بطور دقیق و کامل آموزش می دهند.

 

آواز دارای سبکهای مختلفی است که از آن جمله می توان به آواز سنتی،پاپ،کلاسیک،کرو محلی اشاره کرد.

 

 
آموزش موسیقی  و  آموزش آواز  در آموزشگاههای موسیقی و 
یا بصورت  تدریس خصوصی آواز  در ایران انجام میشود و در این زمینه اساتید خوب و  با تجربه ای مشغول به برگزاری  کلاس آواز  میباشند.
کلاسهای  تدریس آواز   معمولا بصورت هفته ای یک یا دو جلسه در منزل هنرجو به شکل تدریس خصوصی و یا در آموزشگاه موسیقی انجام میشود
 و هنرجو بعد از طی یک دوره حدودا 2 ساله میتواند تسلط خوب و قابل قبولی روی نوازندگی این ساز پیدا کند، البته به شرط آنکه  کلاس موسیقی  بصورت مستمر و منظم انجام شده و هنرجو تمرینات خود را با نظم و پشتکار انجام دهد. 

 

در آموزشگاه بهار اندیشه  آموزش آواز  و تمام سبکهای آوازی زیر نظر اساتید با تجربه و شناخته شده خانم و آقا انجام می شود.برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با شماره های 22924816 و 22924817 تماس بگیرید.

 

مقالات مرتبط:

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

برچسب ها: آموزش موسیقی , کلاس موسیقی , آموزش آواز , تدریس آواز , تدریس خصوصی آواز , کلاس آواز