404

متاسفانه صفحه مورد نظر پیدا نشد.

در صورت لزوم با شماره 02122924816 و یا پست الکترونیکی info [at] bahareandishe.com

تماس بگیرید.

آشنایی با موسیقی و اهداف کلاسهای آموزش موسیقی:

کلاس آموزش موسیقی

آموزش موسیقی و مهارت در نواختن ساز در دنیای امروزی جز اصول بنیادین میباشد و در اکثر کشورها در کنار کلاس ها و فعالیتهای درسی، کلاس آموزش موسیقی نیز وجود دارد چرا که هنرجو با آموزش موسیقی و نواختن یک ساز می تواند از ذهنی پویاتر برخوردار شود.

تحقیقات دانشمندان حوزه هنر نشان داده که آموزش موسیقی،  کلاس موسیقی  و حتی گوش دادن به موسیقی باعث فعال تر شدن مغز و افزایش توان آن میشود. حتی کلاس آموزش موسیقی می تواند بر کسب مهارتهای دیگر نیز تاثیر مستقیم یا غیر مستقیم داشته باشد.

پس از بررسی های کارشناسی که توسط روانشناسان در حوزه های مختف موسیقی انجام شد به این نتیجه رسیدند که افزودن کلاس موسیقی به کلاس های شاگردان و آموزش موسیقی میتواند به شکوفایی و عملکرد بهتر شاگردان در دروس مدرسه کمک چشمگیری کند.حتی آنها پا را فراتر گذاشته و پس از تحقیقات مختلف به این نتیجه رسیدند که کلاس آموزش موسیقی میتواند از قبل از تولد یک کودک با پخش موسیقی در منزل آغاز شود چرا که نوزادان از 4 ماهگی به آواها و صداهای بیرون واکنش نشان میدهند.

نتایج یک تحقیق 10 ساله بر روی 75 هزار دانش آموز نشان داد که کودکانی که به کلاس آموزش موسیقی پرداخته بودند نسبت به دیگر دانش آموزانی که این مهارت را نداشتند دارای توانایی بیشتر در درس خواندن و درک ریاضیات بودند.

به طور کلی کلاس موسیقی باعث باهوشتر شدن و افزایش اعتماد به نفس بچه ها نیز میشود چون مهارتی را آموخته اند که میتوانند در حضور دیگران خود را ابراز کنند و دیگر ترسی از صحنه نداشته باشند. حتی  آموزش موسیقی  و کلاس موسیقی در سنین بزرگسالی نیز کمک چشمگیری به بهبود بیماریهای مثل آلزایمر و زوال عقل که باکهولت سن پیش می آیند می کند.

دکتر لورا ماسکوئدا مدیر سالمندان دانشگاه کالیفرنیا در دانشکده پزشکی ایرواین توضیح میدهد که همزمان با تاثیر آموزش موسیقی بر بخشهای زیادی از مغز موجب می شود تا رشته های عصبی که هنوز سالم هستند را تحریک کرده و از بیماریهای مرتبط با زوال عقل جلوگیری کند.

همچنین کلاس آموزش موسیقی به بهبود بیماریهایی که مرتبط باسکته های قلبی یا مغزی هستند نیز کمک چشمگیری میکند و باعث بازیابی و بازپروری قلب و مغز انسان میشود. با این مقدمه دیگر فواید آموزش موسیقی و کلاس آموزش موسیقی بر کسی پوشیده نیست. بنابراین زمان را از دست ندهید چون هیچوقت برای شروع دیر نیست و میتوانید با انتخاب ساز مورد علاقه تا نسبت به فراگیری آن اقدام کنید.


تدریس خصوصی موسیقی

با شهریه بسیار مناسب

در کلیه مناطق تهران

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید - ٢٢٩٢٤٨١٦

با بیش از ۴۰۰ مدرس حرفه ا خانم و آقا

تدریس آموزش موسیقی

انواع کلاس آموزش موسیقی:‌

  • کلاس موسیقی کیبورد (ارگ)
  • کلاس آموزش موسیقی پیانو
  • آموزش خصوصی کلاس ویولن
  • آموزش خصوصی کلاس نی
  • آموزش خصوصی کلاس کمانچه
  • آموزش خصوصی کلاس دف
  • خصوصی کلاس آکاردئون
  • کلاس آموزش تنبک
  • کلاس موسیقی ساز دهنی
  • آموزش خصوصی کلاس گیتار
  • و ...

بعد از این مقدمه اکنون به 20 مورد از فواید آموزش موسیقی و یادگیری موسیقی برای کودکان و بزرگسالان اشاره میکنیم :

1-با توجه به اینکه یک هنرمند معمولا برای بیان احساسات خود از ساز استفاده میکند کلاس آموزش موسیقی می تواند در کاهش استرس و فشارهای روحی و روانی هنرجویان تاثیرات فوق العاده ای داشته باشد.

2-در یادگیری یک ساز و کلاس  تدریس خصوصی موسیقی  نیاز به تمرکز و توجه میباشد که آموزش موسیقی میتواند به ایجاد تمرکز هنرجو کمک کند.

3-کلاس موسیقی نیاز به نظم و پشتکار فراوان دارد که هنرجو هنگام آموزش موسیقی و برخورد با اساتید بصورت عملی نظم را می آموزد.

4-با توجه به اینکه آموزش موسیقی سمت چپ مغز را فعال میکند یادگیری و شرکت در کلاس موسیقی موجب بهبود حافظه، بهبودعملکرد مغز و بزرگتر شدن قسمت چپ مغز کودکان میشود و در نتیجه حافظه کودکان نسبت به سایرین افزایش پیدا میکند. به خصوص در سازهایی مانند پیانو که نیاز به استفاده از هر دو طرف مغز میباشد.

5-کودکان در هنگام شرکت در گروهها و شرکت در کلاس آموزش موسیقی اعتماد به نفس و مهارت احترام به دیگران و استاد خود را فرا می گیرند و به این ترتیب سریع تر وارد اجتماع شده و نحوه تعامل با دیگران را آموزش میبینند.

6-با توجه به آرام بخش بودن موسیقی و آموزش موسیقی ،کودکان و به خصوص نوجوانان با شرکت در کلاس موسیقی کاهش دلهره و استرس را تجربه خواهند کرد.

7-با توجه به بررسی های انجام شده آموزش موسیقی برای بزرگسالان تا حد بسیار زیادی به بازیابی حافظه و از بین بردن آلزایمر و زوال عقل آنها کمک میکند و شرکت در کلاس موسیقی باعث میشود که در سنین بالا احساس ارزشمندی و توانمند بودن را داشته باشند.

8- آموزش موسیقی به خصوص برای والدین باعث میشود که الگوی بسیار مناسبی برای فرزندان باشد و باعث شود تا فرزندان آنها نیز برای رفتن به کلاس آموزش موسیقی ترغیب و تشویق شوند چرا که صدای موسیقی همواره در گوش آنها طنین انداز بوده و مسئله وراثت در موسیقی نیز از همین امر ناشی میشود.

9-افزایش اعتماد به نفس و از بین رفتن کمرویی از دیگر فواید آموزش موسیقی میباشد زیرا هنرجو با مسلط شدن بر نواختن یک ساز و اجرای آن بین خانواده و دوستان هرگز تبدیل به یک فردخجالتی نخواهد شد. بدین ترتیب کلاس آموزش موسیقی موجب افزایش مهارتهای اجتماعی در او میشود.

10-آموزش ارف کودکان و به طور کلی آموزش موسیقی کودکان خصوصا بصورت گروهی حس مشارکت و همکاری را در کودکان پرورش داده و باعث ایجاد ارتباطات اجتماعی قوی میشود چرا که کودکان در کلاس آموزش موسیقی هماهنگی با یکدیگر و همکاری با گروه را آموزش میبینند.

کلاس آموزش موسیقی

11-از دیگر فواید آموزش موسیقی و شرکت در کلاس موسیقی جلوگیری از انجام فعالیتهای بی هدف و سرگرمی هایی مانند تلویزیون، موبایل و بازی های کامپیوتری می شود.چون فراگیری موسیقی به اندازه کافی وقت او را برای تمرین و مهارت بیشتر پر خواهد کرد.

12-کودکان معمولا از سن 3سالگی علاقه زیادی به آموزش موسیقی نشان می دهند و ناخودآگاه به اصوات و موسیقی اطراف واکنش نشان میدهند. والدین می توانند با خواندن آواز، استفاده از ساز بلز و اسباب بازیهای ملودی دار، این استعداد و علاقمندی را در کودکان برای یادگیری موسیقی تقویت کنند.

13-کودکان از سن 5سالگی در زمینه آهنگسازی از خود استعداد نشان می دهند. نمونه آن موزارت است که به عنوان بزرگترین موسیقی دان تاریخ اولین قطعه خود را درسن 5 سالگی ساخت و نواخت. لذا این دوره مهمترین زمان برای آموزش کلاس موسیقی می باشد و والدین در این زمان با کمک به او در انتخاب یک ساز میتوانند وی را برای شرکت در کلاس موسیقی ترغیب و تشویق کنند.

14-روانشناسان آموزش موسیقی برای کودکان و بزرگسالان را بسیار مفید دانسته و از نظر آنها شرکت در کلاس آموزش موسیقی موجب افزایش خلاقیت، آموزش احترام به اساتید موسیقی، بالابردن اعتماد به نفس، بهبود حافظه، هماهنگی حرکات و اعضای بدن خصوصا بین دستها و چشمها، افزایش ضریب هوشی و نظم و برنامه ریزی میشود ضمن اینکه به دلیل لطافت و بار احساسی موسیقی کسانی که آموزش موسیقی می بینند معمولا انسانهایی آرام، مهربان، با احساس و صبور هستند و کلاس موسیقی موجب میشود تا از روحیات والاتری نسبت به سایر اعضای جامعه برخوردار شوند.

15-شاید برایتان عجیب باشد که آموزش موسیقی و یادگیری ریاضیات با هم مرتبط هستند. چرا که در یک کلاس آموزش موسیقی خواندن و شمارش ریتمها و نتها و نگه داشتن گامها می تواند در بهبود مهارت ریاضی تاثیر بسزایی داشته باشد. تحقیقات نشان می دهد که هنرجویانی که در نواختن یک ساز موسیقی مسلط می شوند اغلب در ریاضیات نیز تبحر خوبی دارند و با توجه به اینکه ریاضیات جز دروس پایه و کابردی در تمام دروس است بنابراین آموزش موسیقی می تواند به افزایش مهارتهای تحصیلی هنرجو نیز کمک چشمگیری کند.

موسیقی کودکان

در این موسسه تدریس خصوصی ریاضی نیز انجام می شود.

16-از دیگر فواید شرکت در کلاس موسیقی افزایش حس مسئولیت پذیری است. چرا که هنرجو در هنگام آموزش خود را موظف میداند که برای هر جلسه تمرینات خود را انجام دهد و حضور مستمر و منظم در کلاس داشته باشد و همچنین مسئولیت نگهداری و مراقبت از ساز خود را آموزش می بیند.

17-با توجه به ژانر های مختلف موسیقی مانند موسیقی کلاسیک،پاپ، محلی، سنتی و فولکوریک، قرون وسطی، جز و بلوز و ...هنرجوی موسیقی می تواند با فرهنگ و آداب کشورهای مختلف و نحوه خلق آن آشنا شود که این نوع موسیقی به چه دلیل و با توجه به کدام حال و هوا و زمان ساخته شده است.

18- آموزش موسیقی موجب هماهنگی و تقویت دستها، تنفس و سایر حسها می شود چرا که در یک کلاس آموزش موسیقی هنرجو باید به خوبی حرکات دست و چشم خود را تنظیم کند و از طرفی مهارت شنوایی خود را برای نواختن نت درست و شنیدن آن بکار گیرد.

19-کلاس آموزش موسیقی، یادگیری و آموزش موسیقی باعث ایجاد هیجان، شادی و داشتن حسی فوق العاده می شود. شما ظاهر یک هنرمند را می بینید که آرام نشسته و در حال نواختن یک قطعه موسیقی است در حالیکه در ذهن و مغز او جریانی مانند آتش بازی برپاست و تمام ذهن و مغز او درگیر نواختن قطعه است. طبق نظر دکتر والوری عصب شناس دانشگاه مک جیل، ترشح دوپامین در مغز بعد از شنیدن موسیقی به شدت افزایش پیدا می کند که به لحاظ زیست شناسی موجب خوشحالی، وجد و لذت بردن می شود.

20-دکتر اریک راسموسن مدیر گروه آموزش به کودکان معتقد است که رشد فعالیتهای نورونی در مغز کودکانی که آموزش موسیقی دیده اند و یا در یک کلاس آموزش موسیقی شرکت کرده اند بیشتر از دیگران است. بنابراین کودکان ما در یک فرایند آموزش از مغزی فعالتر و ذهنی پویاتر بهره خواهند برد.


در پایان مقاله را با چند جمله زیبا از اساتید و نوازندگان بزرگ به پایان می بریم:

  • *جایی که کلمات ناکام بمانند موسیقی سخن می گوید. "هانس کریستین اندرسون"
  • *بدون موسیقی زندگی یک اشتباه خواهد بود. "فردریش نیچه"
  • *آموزش موسیقی یکی از اساسی ترین چیزها در زندگی است.موسیقی چیزی است که ما را تعلیم می دهد. "زیگی مارلی"
  • *هدف نهایی همه موسیقی ها باید شکوه خداوند و طراوت روح و روان باشد. "یوهان سباستیان باخ"
  • *موسیقی شکل کوتاه شده احساس است. "لئو تولستوی"
  • *موسیقی مثل رویا است.رویایی که من نمیتوانم بشنوم. "لودویگ فان بتهوون"
  • *مردم همیشه در کنار من نبوده اند ولی موسیقی چرا. "تیلور سویفت

تدریس خصوصی ریاضی

 

کلیاتی در مورد تدریس خصوصی ریاضی و دلایل نیاز به آن:

 

با توجه به اینکه درس ریاضی جزء دروس اصلی و کلیدی در تمام رشته ها می باشد لذا پیشرفت پایه ای در این درس بسیار مهم است. چرا که ریاضی بصورت مستقیم و غیر مستقیم با دروس دیگر مرتبط است.

تدریس خصوصی ریاضی در تمام سطوح نیازمند روشهای نوین و مدرسان با تجربه و بروز دارد که بتوانند ریاضی را بصورت عمیق و مفهومی به شاگردان آموزش دهند.

البته شرکت در کلاس  تدریس خصوصی ریاضی  مکمل تدریس ریاضی در مدرسه و دانشگاه است و حضور مستمر در کلاسهای ریاضی مدرسه و دانشگاه به شاگردان و دانشجویان عزیز توصیه می شود.

با توجه به اینکه بعضی از شاگردان در کلاس گروهی معمولا به سختی اشکالات و سوالات خود را مطرح می کنند لذا تدریس خصوصی ریاضی و یا سایر دروس یکی از روشهای مهم کمک به این گروه از دانش آموزان است تا بتوانند به راحتی سوالات خود را با استاد مطرح کنند.

در کلاس خصوصی حتی می توانید سوالات و اشکالات به ظاهر ساده مربوط به سالهای گذشته و پایه ای خود را نیز از استاد مربوطه بپرسید بدون اینکه نگران دست انداختن احتمالی توسط شاگردان دیگر یا مدرس مربوطه باشید.

در موسسه بهار اندیشه موسیقی نیز آموزش داده می شود جهت مشاهده ی صفحه ی آموزش موسیقی کلیک کنید.

 


تدریس ریاضی

 

تدریس خصوصی ریاضی از ابتدایی تا دکتری

 

با شهریه بسیار مناسب

در کلیه مناطق تهران

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید - ۶۶۸۶۴۲۴۲

با بیش از ۴۰۰ مدرس حرفه ا خانم و آقا

 

تدریس خصوصی ریاضی ریاضی ابتدایی ریاضی راهنمایی ریاضی دبیرستان ریاضی دانشگاه
تدریس خصوصی آمار ریاضی تدریس خصوصی اول ابتدایی تدریس خصوصی اول راهنمایی تدریس خصوصی اول دبیرستان ریاضی مهندسی
تدریس خصوصی هندسه تدریس خصوصی دوم ابتدایی تدریس خصوصی دوم راهنمایی تدریس خصوصی دوم دبیرستان ریاضی عمومی ۱
تدریس جبر و احتمالات تدریس خصوصی سوم ابتدایی تدریس خصوصی سوم راهنمایی تدریس خصوصی سوم دبیرستان ریاضی عمومی ۲
... ... ... ... ...

 

۲۰ مورد از مزایای تدریس خصوصی ریاضی:

 

۱-تدریس خصوصی تمام دروس و مخصوصا تدریس خصوصی ریاضی باعث قوی تر شدن پایه های درسی شاگردان و دانشجویان و آموزش دقیقتر آنها میشود.

۲-تدریس خصوصی ریاضی موجب می شود که استرس و به نوعی ترس شاگرد از این درس از بین برود و شاگرد با روحیه بالاتری در کلاس ریاضی  شرکت کند.

۳-تدریس خصوصی و تدریس خصوصی ریاضی باعث افزایش اعتماد به نفس شاگرد هنگام شرکت در کلاس های مدرسه می شود چرا که او توانسته به کمک این کلاسها خود را از قبل آماده کرده و به سوالات احتمالی استاد مربوطه پاسخهای دقیق و درستی بدهد.

۴-کسب نمرات و معدل عالی یکی دیگر از فواید کلاسهای تدریس خصوصی میباشد.

 

تدریس خصوصی ریاضی

 

۵-با توجه به اینکه می توان از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای تست زدن و آموزش دروس اصلی و پایه ای استفاده کرد لذا با کمک این کلاسها میشود قبولی در کنکور را تسهیل کرد.

۶-ممکن است شاگردان در طول ترم به دلیل بیماری، مسافرت و یا هر مسئله دیگری در کلاسهای مربوط به آن درس شرکت نکرده باشند در اینجا تدریس خصوصی ریاضی و استفاده از یک  معلم ریاضی  خوب میتواند کمک شایانی به جبران عقب ماندگی ها و پیشرفت دروس ویاد گیری مطالب بکند.

۷-ممکن است فرزند شما نسبت به دیگر شاگردان کلاس مستعد تر باشد و در کلاس های گروهی سوالاتی پرسیده شود که او پاسخ آنها را بداند و اصلا نیازی به شرکت در آن کلاس نداشته باشد در اینجا تدریس خصوصی ریاضی میتواند کمک چشمگیری در حل مسائل سطح بالاتر از کتاب به شاگرد بکند.

۸-در جلسات تدریس خصوصی معمولا تعداد شاگردان بسیار کمتر از یک کلاس گروهی است و جو راحت تر و صمیمی تری دارد که این مسئله کمک قابل توجهی به شاگرد در داشتن تمرکز و راحت پرسیدن سوالات احتمالی از استاد مربوطه می کند.

۹-جلسات و ساعات تدریس ریاضی را می توانید با مدرس خصوصی خود هماهنگ کنید.بدین ترتیب در زمانهایی که شاگرد به هر دلیل مانند بیماری، مسافرت و ...نتواند در کلاس درس شرکت کند می تواند زمان کلاس را با هماهنگی استاد مربوطه تعیین کند و حتی شبهای امتحان از کلاسهای رفع اشکال استفاده کند.

۱۰-با توجه به برگزاری کلاس تدریس خصوصی ریاضی در منزل شاگرد هزینه رفت و آمد و از مهم تر وقت شاگرد در ترافیک و ..تلف نمیشود و میتواند از زمان خود در کلاس خصوصی به بهترین نحو استفاده کند.

۱۱-کلاس تدریس خصوصی ریاضی اگر شاگرد به هر دلیل از استاد رضایت نداشته باشد و یا نتواند با استاد مربوطه ارتباط برقرار کند میتواند با درخواست از موسسه استاد مربوطه را تغییر دهد تا به حصول نتیجه بهتر کمک کند.

۱۲-در کلاس خصوصی ریاضی برنامه کلاس قابل تنظیم و هماهنگی با استاد مربوطه می باشد. مثلا اگر شاگرد مبحثی را مسلط است میتواند در آن جلسه فقط به حل تمرین بپردازد و وقت آن جلسه را برای یادگیری مطالب دیگر استفاده کند.

 

آموزش ریاضی

 

۱۳-در کلاس تدریس خصوصی ریاضی از تمام مطالب کتاب رفع اشکال و حل تمرین انجام می شود و میتوانید حل تمرین ریاضی را در سطح بالاتری نسبت به کتاب انجام دهید.

۱۴-طبق بررسی های کارشناسان،  تدریس خصوصی  به بهبود نمرات شاگرد و در نتیجه معدل او کمک کرده و در نهایت راه او را برای قبولی در کنکور و سایر آزمونها هموار می کند.

۱۵-تدریس خصوصی ریاضی همیشه بیشترین درخواست را دارد و این به این دلیل است که در مقاطع تحصیلی بالاتر مثل کارشناسی و کارشناسی ارشد دانش آموز در هر رشته ای که تصمیم به  ادامه تحصیل داشته باشد کم و بیش به درس ریاضی نیازدارد.

۱۶-تدریس خصوصی ریاضی بهتر است که توسط دبیران مجرب و به روز انجام شود به این دلیل که در کتابهای درسی جدید تغییراتی اعمال شده که دبیران قدیمی تر شاید اشراف کمتری بر این تغییرات داشته باشند و در نتیجه تدریس توسط آنها منجر به ایجاد دوگانگی بین مطالب درسی و مطالب کلاس برای شاگرد بشود.

۱۷-با توجه اینکه ریاضی مادر تمام دروس است بنابراین باید به کمک تدریس خصوصی ریاضی سطح نمره و ضریب بالاتری در این درس کسب کرد تا بتوان در رشته و شهر مد نظر خود به راحتی قبولی کنکور را کسب کرد.

۱۸-مدرسان خصوصی نیز باید توجه داشته باشند که برخی موارد با شاگردانی مواجه میشوند که مشکل در تمرکز و یادگیری دارند.بنابراین باید در هنگام تدریس خصوصی ریاضی برای این قبیل دانش آموزان صبر و حوصله بیشتری به خرج دهند.

۱۹-هنگام استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی این نکته را در نظر داشته باشید که صرفا شهرت یا هزینه دریافتی بالاتر نمیتواند فاکتور مناسبی برای انتخاب مدرس خوب ریاضی باشد، بلکه هماهنگی و مچ شدن استاد و شاگرد و قابل فهم بودن زبان آن استاد برای شاگرد نیز مهم است، بنابراین والدین عزیز موظفند بعد از هر جلسه تدریس ریاضی از یادگیری شاگرد اطمینان حاصل نمایند.

۲۰-در صورتیکه از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده می کنید سعی کنید برنامه ای منظم و مستمر را در پیش بگیرید.بهترین روش استفاده از کلاس تدریس خصوصی ریاضی همزمان کردن آن با کلاسهای مدرسه یا دانشگاه میباشد.یعنی فردای روزی که معلم در مدرسه مطالب را تدریس کرد معلم خصوصی جهت برطرف کردن اشکالات و حل تمرین بیشتر به منزل شما آمده و مطالب تدریس شده توسط دبیر را با شما مرور کند.این روش بازدهی بالایی دارد. 

 


تدریس خصوصی
مطلب مرتبط:چگونه تمرینهای ریاضی را درست حل کنیم؟

 چگونه متوجه شویم فرزندمان نیاز به تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس دارد؟

 

در زیر به 10 روش ساده و در عین حال مهم در تشخیص نیاز به تدریس خصوصی ریاضی میپردازیم.

 

  • ۱-توصیه معلمان و اساتید دلسوز مدرسه
  • ۲-پایین آمدن سطح نمرات شاگرد در درس ریاضی
  • ۳-مخالفت شاگرد برای رفتن به مدرسه و کلاس آن درس 
  • ۴-غیبت در کلاس و به تبع آن یاد نگرفتن آن مبحث در ریاضی
  • ۵-عدم علاقه، ترس و یا عدم تمایل شاگرد به شرکت در کلاس
  • ۶-سطح پایین تدریس ریاضی توسط معلم مدرسه
  • ۷-عدم تمرکز شاگرد در کلاس های گروهی
  • ۸-غیبت احتمالی معلم مدرسه
  • ۹-جدید بودن آن درس، مثلا شاگردانی که از مقطع راهنمایی به متوسطه می روند روش مطالعه برخی دروس مانند فیزیک،شیمی یا زیست را نمی دانند.
  • ۱۰-خجالتی بودن شاگرد و یا اختلال در یادگیری ریاضی

بهترین زمان ثبت نام کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی:

 

دو زمان برای ثبت نام مناسب است:

 

اوقات فراغت تابستان:

 

بهترین زمان برای استفاده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی تدریس خصوصی موسیقی و سایر دروس در اوقات فراغت تابستان و زمان هایی است که شاگردان موقتا تعطیل هستند.

با توجه به اینکه ایام تعطیلات تابستانی نسبتا طولانی است شما میتوانید با ثبت نام در یک کلاس خصوصی و به تعداد جلسات دلخواه و مورد نیاز کلیه اشکالات خود را در دروس مختف همان مقطع برطرف کنید و حتی از کلاس تدریس خصوصی ریاضی جهت یادگیری مطالب مربوط به سالهای آینده استفاده کنید.در این صورت شما میتوانید در کلاسهای درس مدرسه یا دانشگاه عملکرد بهتری از خود ارائه دهید.

در این زمان ها تدریس خصوصی ریاضی میتواند به یادگیری ریاضی و سایر دروس کمک چشمگیری کند تا شاگردان مطالب مربوط به آن درس را قبل از تدریس استاد فرا بگیرند. البته شرکت درکلاس تدریس خصوصی ریاضی مانع از شرکت در کلاس ریاضی مدرسه یا دانشگاه نیست چرا که  استاد ریاضی  و سایر دروس معمولا در کلاسها به نکاتی اشاره میکنند که میتواند برای شاگردان مفید واقع شود.

تدریس ریاضی

منظور نویسنده مقاله استفاده از تدریس خصوصی ریاضی به عنوان یک روش تکمیلی است نه روش جایگزین. چون در یک کلاس گروهی شاگردان تفکرات و راه حلهای مختلفی را برای حل مسائل ارائه می دهند که حضور دانش آموزان و دانشجویان در کلاس درس میتواند به شکوفایی ذهنی آنها کمک فراوانی بکند و از طرف دیگر موجب برطرف کردن اشکالات احتمالی آنها در آن درس میشود.

 

همزمان با کلاس های مدرسه :

 

زمان مناسب دیگری  که برای استفاده از کلاس تدریس خصوصی  به دانش آموزان و دانشجویان پیشنهاد میشود همزمان با کلاس های مدرسه و دانشگاه است.

طوری که شاگرد با توجه به روزهای کلاس و تدریس آن درس بتواند با استاد خصوصی مربوطه هماهنگ شود تا بصورت مستمر و هفته ای یکبار از شروع ترم با همراهی استاد خصوصی مطالب را مجددا مرور کرده و اشکالات خود را برطرف کند و یا حتی از تدریس خصوصی کامل آن مبحث استفاده کند.

این کار باعث جلوگیری از انباشته شدن مطالب در پایان ترم میشود و همچنین قدرت یادگیری مطالب را نیز بالا می برد.

چرا که دانش آموز یا دانشجو مجبور نمی شود در زمان اندک مانده به امتحان حجم بالایی از مطالب را فرا بگیرد که معمولا نیز این فراگیری به درستی امکان پذیر نیست.

با توجه به مطالب گفته شده بهترین زمان برای شروع کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس3 ماه قبل از شروع امتحانات پایان ترم است چرا که استاد میتواند با یک برنامه ریزی درست و بدون عجله دروس مختلف را تدریس کرده و به حل تمرین و رفع اشکال بپردازد.

 


نرخ کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی درمنزل به چه عواملی بستگی دارد؟

 

• توجه داشته باشید که نرخ کلاسهای تدریس خصوصی برای دروس مختلف متفاوت است. معمولا کلاسهای تدریس خصوصی دروس تخصصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست نسبت به کلاسهای عمومی مانند  تدریس خصوصی عربی ، زبان انگلیسی، ادبیات و غیره هزینه بالاتری دارد.

در تدریس دروس دانشگاهی نیز دروس فیزیک هالیدی و ریاضی عمومی 1 و ریاضی عمومی 2 و معادلات دیفرانسیل و .. هزینه ی بالاتری نسبت به دروس دبیرستان و پیش دانشگاهی دارند. و در کل رشته های فنی و مهندسی مانند عمران، مکانیک، برق، کامپیوتر،صنایع، حسابداری،اقتصاد و .. هزینه ی بیشتری دارد.ضمن اینکه هزینه تدریس دروس تخصصی رشته های مختلف دانشگاهی نسبت به دروس پایه بشتر است.

• در صورتیکه بخواهید از مدرسین مشهور و سطح بالا برای تدریس خصوصی استفاده کنید باید رقم بالاتری را برای حق التدریس اساتید در نظر بگیرید. 

• ضمنا منطقه نیز عامل تعیین کننده ای جهت تعیین قیمت تدریس خصوصی در منزل میباشد.

• دبیرانی که به نوعی رسمی آموزش پرورش هستند و یا در مدارس و دانشگاهها تدریس میکنند برای تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی دروس مختلف هزینه های بالاتری را نسبت به معلمان کم تجربه تر و دانشجویان دریافت میکنند.

در مورد تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه و  تدریس خصوصی فیزیک  دانشگاه و تدریس خصوصی سایر دروس دانشگاهی نیز شرایط به همین منوال است.

• همچنین نرخ کلاس خصوصی ریاضی در شهرهای مختلف نیز متفاوت است. معمولا هزینه کلاس تدریس خصوصی ریاضی و کلا کلاسهای تدریس خصوصی در شهرهای بزرگ نسبت به شهرستانها و مناطق دیگر بالاتر است.

 

تعداد جلسات مورد نیاز برای دروس:

 

برای کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی از قبیل ریاضی دانشگاه، ریاضی دبیرستان، فیزیک و غیره حدود  10 تا15 جلسه کلاس بصورت هفته ای 2 جلسه در نظر گرفته میشود و در ایام امتحانات این جلسات با فواصل کمتر و تعداد بیشتر تشکیل می شود.در مورد تدریس خصوصی شیمی، زیست، عربی و  تدریس خصوصی زبان  نیز شرایط به همین صورت است. 

ضمن اینکه بهتر است دانش آموزان و دانشجویان استفاده از جلسات تدریس خصوصی دروس را به روزهای آخر و نزدیک امتحانات موکول نکنند چرا که معمولا اساتید خوب در آن زمان فرصت کمتری برای تشکیل کلاس دارند و ممکن است زمانهای مرده و آخر وقت را به شاگردان اختصاص دهند که باعث شود نتیجه مطلوبی نتوان از تدریس خصوصی ریاضی گرفت.ضمن اینکه از شما هزینه بیشتری نیز مطالبه میکنند!!



در صورتیکه نیاز به مشاوره یا تدریس داشتیبد می توانید با شماره های موسسه بهار اندیشه  تماس حاصل فرمایید:
 
66864242-66369447
 
22924816-22924817

 

مقالات مرتبط:

 

 

موسسه علمی فرهنگی هنری بهار اندیشه(شماره ثبت:14598) در سال 1379 به ثبت رسیده و پس از طی مراحل اداری از ابتدای سال 1380 فعالیت خود را بصورت رسمی آغاز نموده است.

این موسسه در زمینه برگزاری کلاسهای درسی(شامل دروس ابتدایی،راهنمایی،دبیرستان،پیش دانشگاهی)،کلاسهای آمادگی کنکور،تدریس دروس دانشگاهی(فنی مهندسی،پزشکی وانسانی)،پیام نور،کارشناسی ارشد و آمادگی برای آزمون دکترا فعالیت مینماید.

فعالیت دیگر موسسه بهار اندیشه برگزاری کلاسهای موسیقی برای آموزش کلیه سازها(سنتی وکلاسیک) درتمام نقاط تهران میباشد.

همچنین کلاسهای مکالمه زبان انگلیسی،آیلتس و تافل و آموزش کامپیوتر (از سطح ابتدایی تا عالی) را نیز در برنامه خود گنجانده است.

 

موسسه بهار اندیشه با بیش از 16 سال سابقه درخشان و حدود 400 استاد آقا و خانم در مناطق ومقاطع مختلف از ابتدایی تا کنکور،دروس دانشگاهی تمام رشته ها،کارشناسی ارشد ودکترا،آموزش موسیقی برای کلیه سازهای سنتی و کلاسیک و آموزش آواز سنتی و پاپ آماده ارایه خدمات به دانش آموزان،دانشجویان و هنرجویان میباشد تا با کمک یکدیگر بتوانیم در اعتلای علم و هنر فرزندان این مرز و بوم سهیم باشیم.

در صورتیکه در زمینه تدریس خصوصی دروس ابتدایی،تدریس خصوصی دروس راهنمایی،تدریس خصوصی دروس دبیرستان و پیش دانشگاهی،کنکور،تدریس خصوصی ریاضی،تدریس خصوصی فیزیک،تدریس خصوصی شیمی،تدریس خصوصی عربی،تدریس خصوصی زبان انگلیسی،تدریس خصوصی زیست،تدریس خصوصی دروس دانشگاهی در تمام رشته های فنی مهندسی،حسابداری،مدیریت،اقتصاد و ... ویا در زمینه تدریس خصوصی گیتار،تدریس خصوصی ویولن،تدریس خصوصی پیانو،تدریس خصوصی ارگ،تدریس خصوصی فلوت،تدریس خصوصی آکاردئون،تدریس خصوصی تار،تدریس خصوصی سه تار،تدریس خصوصی سنتور،تدریس خصوصی دف،تدریس خصوصی تنبک،تدریس خصوصی نی،تدریس خصوصی تنبور،تدریس خصوصی کمانچه و سایر سازهای مد نظر شما نیاز به مشاوره و تدریس داشتید  با موسسه بهار اندیشه تماس بگیرید.

 

ضمنا برای دریافت لیست اساتید،نرخ تدریس خصوصی در منزل،برنامه کلاس خصوصی،چت آنلاین با اساتید موسسه،دیدار حضوری با اساتید و یا مشاوره آنلاین در هر زمینه با موسسه بهار اندیشه تماس بگیرید. 

 

 تدريس خصوصي رياضي|تدريس خصوصي فيزيک|تدريس خصوصي زبان|تدريس شيمي|تدريس خصوصي|کلاس زبان|آموزش|تدريس خصوصي زيست شناسي|تدريس خصوصي زبان توسط خانم|تدريس خصوصي درتهران|تدريس خصوصي دروس دانشگاهي|تدریس|تدریس خصوصی|تدریس خصوصی زبان|تدریس خصوصی زبان انگلیسی|تدریس خصوصی کنکور|تدریس زبان انگلیسی|سایت کنکور|کنکور|مشاوره تحصیلی|مشاوره کنکور|تدریس خصوصی|معلم خصوصی|تدريس خصوصي دروس عمران|تدريس خصوصي دروس دبيرستان|تدريس خصوصي دروس ابتدايي|تدريس خصوصي دروس دانشگاهي رشته کامپيوتر|تدريس خصوصي دروس دانشگاهي رشته حسابداري|تدريس خصوصي دروس مکانيک|تدريس خصوصي|تدريس دروس|معلم خصوصي|کلاس درسي|کلاس خصوصي|استاددروس دانشگاهي|تدريس دروس ابتدايي|تدريس دروس راهنمايي|تدريس دروس دبيرستان|تدريس دروس پيش دانشگاهي|کلاس کنکور|دروس دانشگاهي|معلم رياضي |کلاس رياضي|کلاس رياضي ششم|کلاس رياضي هفتم|کلاس رياضي هشتم|کلاس رياضي نهم|هزينه کلاس رياضي|هزينه کلاس فيزيک|هزينه کلاس شيمي|هزينه کلاس زيست|هزينه کلاس ادبيات|هزينه کلاس عربي|هزينه کلاس زبان|هزينه کلاس معارف|استاد رشته هاي مهندسي|استاد دروس مهندسي مکانيک|استاد دروس عمران|استاد دروس برق|استاد دروس صنايع|استاد دروس کامپيوتر|استاد دروس حسابداري|استاد دروس اقتصاد|استاد دروس مديريت|استاد دروس آمار|استاد دروس حقوق|بهار انديشه|تدريس دروس علوم انساني|تدریس خصوصی|تدریس خصوصی زبان|تدریس خصوصی ریاضی|بهار اندیشه|بهار اندیشه|بهاراندیشه|تدریس خصوصی ریاضی پایه نهم|تدریس خصوصی حسابان|تدریس خصوصی در تهران|تدریس خصوصی ریاضی نهم|تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم|تدریس خصوصی ریاضی|تدریس خصوصی ریاضی پایه نهم|تدریس خصوصی ریاضی نهم|تدریس خصوصی ریاضی در تهران|تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان|تدریس خصوصی ریاضی|تدریس خصوصی ریاضی مهندسی|تدریس خصوصی ریاضی|تدریس خصوصی ریاضی|تدریس خصوصی ریاضیات|تدریس خصوصی فیزیک|تدریس خصوصی فیزیک مدرن|تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان|تدریس خصوصی فیزیک کنکور|تدریس خصوصی فیزیک اول دبیرستان|تدریس خصوصی فیزیک در تهران|تدریس خصوصی فیزیک|تدریس خصوصی فیزیک دوم دبیرستان|تدریس خصوصی فیزیک|تدریس خصوصی فیزیک دانشگاه|تدریس خصوصی دروس دانشگاهی|تدریس خصوصی دروس دانشگاهی |تدریس خصوصی دروس دانشگاهی رشته برق|تدریس خصوصی دروس دانشگاهی حسابداری|تدریس خصوصی دروس دانشگاهی رشته کامپیوتر|تدریس خصوصی دروس دانشگاهی در تهران|تدریس خصوصی دروس دانشگاهی رشته مدیریت|تدریس خصوصی دروس دانشگاهی رشته عمران|تدریس خصوصی دروس دانشگاهی|تدریس خصوصی دروس دانشگاهی|تدریس دانشگاهی|تدریس دروس دانشگاهی|تدریس خصوصی دانشگاهی|روش تدریس دانشگاهی|تدریس ریاضیات دانشگاهی|روشهای تدریس دانشگاهی|تدریس فیزیک پیش دانشگاهی|تدریس شیمی پیش دانشگاهی|تدریس دروس دانشگاهی|تدریس دروس دانشگاهی کامپیوتر|تدریس دروس دانشگاهی|تدریس دروس دانشگاهی|تدریس دروس دانشگاهی|تدریس دروس دانشگاهی در آموزشگاه|تدریس دروس دانشگاهی|تدریس خصوصی دروس دانشگاهی رشته برق|آموزشگاه تدریس دروس دانشگاهی|تدريس دروس دانشگاهي|تدریس خصوصی|تدریس زیست دوم دبیرستان|تدریس زیست شناسی|تدریس زیست کنکور|تدریس زیست دهم|تدریس زیست سوم دبیرستان|تدریس زیست پیش دانشگاهی|تدریس زیست شناسی کنکور|تدریس زیست|تدریس زیست سوم تجربی|تدریس زیست کنکور|تدریس عربی|تدریس عربی کنکور|تدریس عربی هفتم|تدریس عربی هشتم|تدریس عربی دهم|تدریس عربی|تدریس خصوصی عربی دبیرستان|تدریس عربی نهم|تدریس زبان انگلیسی|تدریس زبان انگلیسی|تدریس زبان انگلیسی توسط خانم|تدریس زبان انگلیسی به کودکان|تدریس زبان انگلیسی اول دبیرستان|تدریس زبان انگلیسی خصوصی|تدریس زبان انگلیسی سوم راهنمایی|تدریس زبان انگلیسی هفتم|تدریس زبان انگلیسی در مهد کودک|تدریس زبان انگلیسی|تدریس،تدریس خصوصی|معلم|روش تدریس|آموزش موسیقی|آموزش موسیقی الکترونیک|آموزش موسیقی به کودکان|آموزش موسیقی|کلاس موسیقی|تدریس|موسیقی|آموزش موسیقی آنلاین|آموزش موسیقی رایگان|آموزش موسیقی کودکان|آموزش موسیقی سنتی|آموزش موسیقی برای کودکان|آموزش موسیقی بلز|آموزش گیتار|آموزش گیتار کلاسیک|آموزش گیتار پاپ|آموزش گیتار الکتریک|آموزش گیتار مبتدی|آموزش گیتار فلامنکو|آموزش گیتار بیس|آموزش گیتار آکوستیک|آموزش گیتار از صفر|آموزش گیتار تصویری|آموزشگاه موسیقی|آموزشگاه موسیقی غرب تهران|آموزشگاه موسیقی|آموزشگاه موسیقی شرق تهران|آموزشگاه موسیقی تهران|آموزشگاه موسیقی|تدریس خصوصی پیانو|تدریس خصوصی پیانو کلاسیک|تدریس خصوصی پیانو توسط خانم|تدریس خصوصی پیانو خانم|کلاس موسیقی|تدریس موسیقی|تدریس خصوصی پیانو|تدریس خصوصی پیانو|تدریس خصوصی پیانو به کودکان|تدریس خصوصی گیتار|تدریس خصوصی گیتار الکتریک|تدریس خصوصی گیتار در منزل|تدریس خصوصی گیتار|تدريس خصوصي گيتار در تهران|تدریس خصوصی گیتار توسط خانم|تدریس خصوصی گیتار|تدریس خصوصی گیتارکلاسیک|تدریس خصوصی گیتار|آموزش موسیقی برای کودکان|آموزش موسیقی برای کودکان |کلاس موسیقی|تدریس موسیقی|آموزشگاه موسیقی برای کودکان|کلاس موسیقی|تدریس موسیقی|آموزش نت موسیقی برای کودکان|سن آموزش موسیقی برای کودکان|آموزش موسیقی کودکان|آموزش موسیقی کودکان|آموزش موسیقی کودکان|آموزش موسیقی کودکان بلز|آموزشگاه موسیقی خوب برای کودکان|تدریس موسیقی|تدریس موسیقی کودک|تدریس موسیقی به کودکان|تدریس موسیقی|تدریس موسیقی الکترونیک|تدریس موسیقی در مدارس|تدریس موسیقی در منزل|آموزش موسیقی|آموزش موسیقی|کارت تدریس موسیقی|تدریس خصوصی موسیقی|مجوز تدریس موسیقی|آموزش گیتار|استاد گیتار|آموزش ارگ|آموزش آواز|آموزش پیانو|آموزش تار|آموزش دف|آموزش سنتور|آموزش سه تار|آموزش موسیقی|آموزش ویولن|آموزشگاه موسیقی|بهار اندیشه|بهاراندیشه|بهار اندیشه|بهاراندیشه|آموزش موسیقی|آموزش گیتار|آموزشگاه موسیقی|کلاس موسیقی|تدریس موسیقی|تدریس خصوصی پیانو|تدریس خصوصی گیتار|آموزش موسیقی برای کودکان|تدریس موسیقی|هزینه کلاس موسیقی|قیمت کلاس موسیقی|هزینه کلاس گیتار|هزینه کلاس پیانو|هزینه کلاس سنتور|هزینه کلاس سه تار|کلاس موسیقی|تدریس موسیقی|هزینه کلاس ارگ|هزینه کلاس تار|هزینه کلاس دف|هزینه کلاس تمبک|آموزش ساز|کلاس موسیقی|ساز سنتی|ساز کلاسیک|بهار اندیشه|استاد موسیقی|کلاس گیتار|کلاس ارگ|کلاس پیانو|کلاس ویولن|کلاس درامز|کلاس فلوت|کلاس سازدهنی|کلاس تار|کلاس سه تار|کلاس سنتور|کلاس دف|کلاس تنبک|کلاس موسیقی|تدریس موسیقی|کلاس نی|کلاس تنبور|کلاس دیوان|کلاس کمانچه|کلاس عود|کلاس تمپو|کلاس موسیقی|تدریس موسیقی|کلاس قانون|کلاس دایره|کلاس آکاردئون|کلاس موسیقی|تدریس موسیقی|کلاس دو تار|کلاس ترومپت|کلاس ساکسیفون|کلاس موسیقی|تدریس موسیقی|آموزش موسیقی سنتی|آموزش موسیقی الکترونیک|آموزش موسیقی کودکان|کلاس موسیقی|تدریس موسیقی|آموزش موسیقی آنلاین|آموزش موسیقی نت|آموزش موسیقی بلز|آموزش ارف|کلاس ارف|بهترین آموزشگاه موسیقی در تهران|کلاس موسیقی|تدریس موسیقی|بهترین آموزشگاه موسیقی غرب تهران|بهترین آموزشگاه موسیقی شرق تهران|آموزشگاه موسیقی|آموزشگاه موسیقی غرب تهران|آموزشگاه موسیقی شرق تهران|آموزشگاه موسیقی|آموزش بلز|کلاس بلز|تدریس موسیقی|کلاس موسیقی|تدریس موسیقی|کلاس موسیقی|آموزش موسیقی|بهاراندیشه|بهار اندیشه|کلاس موسیقی|تدریس موسیقی|کلاس موسیقی|تدریس موسیقی|کلاس| هزینه کلاس گیتار|قیمت کلاس گیتاردرتهران|مدت زمان یادگیری گیتار پاپ|نرخ کلاس گیتار|هزینه کلاس خصوصی گیتار|مدت زمان یادگیری گیتارالکتریک|هزینه تدریس خصوصی گیتار|قیمت تدریس خصوصی پیانو|کلاس پیانو در تهران|هزینه کلاس پیانو|تدریس خصوصی پیانو توسط خانم|مدرس پیانو خانم|شهریه کلاس موسیقی|نرخ تدریس خصوصی پیانو|تدريس پيانو خانم|کلاس موسیقی|تدریس موسیقی|هزینه کلاس پیانو|شهریه کلاس موسیقی|قیمت تدریس خصوصی پیانو|بهترین استاد پیانو در تهران|کلاس پیانو در تهران|هزینه کلاس ویولون|هزینه کلاس|هزینه کلاس ویولن|

 

و در پایان ما مفتخریم که طی 16 سال فعالیت مستمر توانسته ایم گامی هر چند کوچک در پیشرفت علمی و هنری دانش آموزان،دانشجویان و هنرجویان عزیز برداریم.

یا حق..

 

 

 

تماس با موسسه بهار اندیشه

واحد آموزش علمی

نشانی: میدان انقلاب

66864242 (021)
66369447 (021)

واحد آموزش هنری

نشانی: شریعتی، دوراهی قلهک

22924816 (021)
22924817 (021)

ساعت کاری شرکت

9 صبح تا 6 بعداز ظهر 

ارسال ایمیل

info[at]bahareandishe.com

 

مقالات دیگر...

تیم کاری موسسه علمی، فرهنگی، هنری بهار اندیشه

  •  تدریس خصوصی شیمی
    آقای دکترمحمدی
    تدریس شیمی دبیرستان ودانشگاه
    دکترای شیمی تجزیه
  • karkhane1.jpg - 7.23 kb
    سرکارخانم کارخانه
    تدریس ریاضی دبیرستان وریاضیات دانشگاه
    دکترای ریاضیات

    استاد دانشگاه آزاد
  •  تدریس خصوصی فیزیک
    آقای مقصودی
    تدریس فیزیک دبیرستان و فیزیک دانشگاه
    دانشجوی دکترای فیزیک
  • تدریس خصوصی دروس مدیریت و صنایع
    آقای دکتر رسولی
    تدریس دروس تخصصی مدیریت وصنایع
    رتبه8دکتری تخصصی مدیریت
  • تدریس خصوصی پیانو و کیبورد
    آقای قابیزی
    آموزش پیانو وآموزش کیبورد 
    برگزاری کنسرت درچندکشوراروپایی
    کارت مربیگری ازوزارت ارشاد

  • تدریس خصوصی تار و سه تار
    آقای گودرزی
    آموزش تاروآموزش سه تار
    شاگرداستادهوشنگ ظریف
    25سال سابقه تدریس
  • تدریس خصوصی ویولن
    سرکار خانم کیخا
    آموزش ویولن و آموزش پیانو
    اجرا درتالار وحدت،رودکی
    و فرهنگسرای نیاوران
    لیسانس موسیقی
  • تدریس خصوصی پیانو و ارگ
    سرکارخانم کاشانی
    آموزش کیبوردوآموزش پیانو
    عضوگروه کرفیلارمونیک ایران
    کارشناسی نوازندگی پیانو
  • تدریس خصوصی دروس مهندسی عمران
    آقای مهندس رضایی
    تدریس دروس تخصصی عمران
    کارشناس ارشدعمران سازه
  • تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک
    آقای مهندس شاهی
    تدریس ریاضی وفیزیک 
    دبیرستان وپیش دانشگاهی
    12سال سابقه تدریس
  • تدریس خصوصی دروس مهندسی مکانیک
    آقای مهندس جاویدپور
    دروس مهندسی مکانیک
    کارشناس ارشدمکانیک
    ازدانشگاه تهران
  • تدریس خصوصی دروس مهندسی برق
    آقای دکترمردانی
    دروس تخصصی مهندسی برق
     دکترای برق-مخابرات
    استاد دانشگاه آزاد
  • تدریس خصوصی سنتور
    آقای صادق زاده
    آموزش سنتور و آموزش سه تار
    کارشناس موسیقی
    شاگرد استاد کامکار
  • تدریس خصوصی سازدهنی،کلارینت وساکسیفون
    آقای مصلح آبادی
    آموزش کلارینت و آموزش ساکسیفون
    نوازنده ارکستر بادی
    دانشگاه هنرو ارکسترسرنا 
  • تدریس خصوصی گیتار
    خانم فروهری
    آموزش گیتار
    سبکهای کلاسیک،پاپ وفلامنکو
    12سال سابقه تدریس
  • تدریس خصوصی کمانچه وتنبور
    آقای نوبخت
    آموزش کمانچه وآموزش تنبور
    آهنگساز،تنظیم کننده
    و نوازنده صدا وسیما
    لیسانس موسیقی
  • تدریس خصوصی دروس حسابداری
    آقای حیدریان
    تدریس دروس حسابداری
    هنرستان ودانشگاه

    22سال سابقه تدریس
  • تدریس خصوصی دروس مهندسی کامپیوتر
    آقای دکتر هاشمی نژاد
    تدریس دروس تخصصی مهندسی کامپیوتر
    دکترای کامپیوتر-نرم افزار
    استاد دانشگاه 
  • تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک
    خانم دکتر آموزگاری
    تدریس ریاضی وتدریس فیزیک تاپیش دانشگاهی
    فوق لیسانس هوافضا
    10 سال سابقه تدریس
  • تدریس خصوصی دروس راهنمایی
    سرکار خانم حاج قاسم
    تدریس دروس مقطع راهنمایی
    تحصیلات فوق لیسانس
    10 سال سابقه تدریس
  • تدریس خصوصی دف ونی
    آقای هنرجو
    آموزش دف وآموزش نی
    سابقه نوازندگی واجرادرکنسرتهای
    متعدد درایران وخارج ازکشور
  • تدریس خصوصی ویولن
    آقای خاتمی
    آموزش ویولن وآموزش تنبک
    فارغ التحصیل کالج
    موسیقی ایالات متحده
    شاگرداستاد اسداله ملک
  • تدریس خصوصی پیانو
    خانم سیرانی
    آموزش پیانوکلاسیک وایرانی
    لیسانس موسیقی
    10سال سابقه تدریس
  • تدریس خصوصی تار و سه تار
    خانم ساغری
    آموزش تار و آموزش سه تار
    15سال سابقه تدریس
    لیسانس موسیقی
  • تدریس خصوصی دروس مهندسی برق
    آقای مهندس عبدالهی
    تدریس دروس تخصصی برق
    کارشناس ارشدالکترونیک
    ازدانشگاه علم وصنعت
  • تدریس خصوصی شیمی و زیست شناسی
    آقای صابونچی
    تدریس زیست شناسی وتدریس شیمی
    کارشناس ارشد میکروبیولوژی
    مترجم کتب پزشکی
  • images.jpg - 7.57 kb
    خانم بقایی
    تدریس ریاضی دبیرستان و دانشگاه 
    فوق لیسانس ریاضی
    15سال سابقه تدریس
  • تدریس خصوص زیست و شیمی
    خانم مغاری
    تدریس زیست شناسی و شیمی
    15سال سابقه تدریس
    فارغ التحصیل رشته زیست شناسی
  • تدریس خصوصی سنتور
    خانم طلایی
    آموزش سنتور و آموزش تنبک
    فارغ التحصیل موسیقی ازدانشگاه تهران
    همکاری با گروه مهربانو،اجرا درایران وسایرکشورها
  • تدریس خصوصی فلوت و نی
    آقای بانیان
    آموزش فلوت وآموزش نی
    عضو کانون نوازندگان خانه موسیقی
    نوازندگی واجرا درارکسترهای متعدد
  • تدریس خصوصی قانون و سنتور
    استاد قونسولی
    آموزش قانون و آموزش سنتور
    دارای50 آلبوم ماندگار
    همکاری باارکسترهمنوازان وصداوسیما
  • تدریس خصوصی پیانو کودکان
    خانم میثاقی
    آموزش سلفژ وآموزش پیانو کودکان
    عضوگروه فیلارمونیک ایران
    کنسرت دربرج میلادوتالاروحدت
  • تدریس خصوصی گیتار
    آقای غفاری
    آموزش گیتار و آموزش سازدهنی
    کارشناس موسیقی با13سال سابقه
    عضو خانه موسیقی ایران
  • تدریس خصوصی پیانو و کیبورد
    آقای قیلاوی
    آموزش پیانو و آموزش کیبورد
    آهنگساز ومسئول برگزاری کنسرت پاپ
    کارشناس موسیقی دانشگاه هنرتهران
  • تدریس خصوصی تنبک
    خانم طلایی
    آموزش تنبک
    همکاری با گروه مهربانو،اجرا درایران وسایرکشورها
    فارغ التحصیل موسیقی ازدانشگاه تهران
  • تدریس خصوصی دف
    خانم مقیسه
    آموزش دف
    دارای کارت مربیگری
    نوازنده مقامهای خانقاهی ومحلی
  • abolfathi.jpg - 15.38 kb
    آقای ابوالفتحی
    آموزش عود
    کارشناس موسیقی وعضو خانه موسیقی
    همکاری باارکسترموج نو(علی قمصری)
  • badiee1.jpg - 58.33 kb
    آقای بدیعی
    آموزش درامز
    کارشناس موسیقی وعضو خانه موسیقی
    سابقه اجرای کنسرت(سبکهای راک-جز-پاپ-فانک)
  • fouladi.jpg - 19.12 kb
    آقای فولادی
    آموزش گارمون و آکاردئون
    کارشناس موسیقی
    نوازندگی آذری
  • jalalmohamadi.jpg - 32.53 kb
    آقای محمدی
    آموزش دوتار مازندران
    کارشناس موسیقی
    کنسرتهای فراوان درایران وخارج ازکشور

واحد آموزش علمی

نشانی:تهران-ضلع جنوب غربی میدان انقلاب

66864242
66369447

09362887188

واحد آموزش موسیقی

نشانی:تهران-خ شریعتی،دوراهی قلهک

22924816
22924817

09362887188

ساعت کاری موسسه

9 صبح تا 19

ارسال ایمیل:

info [at] bahareandishe.com