• خانه
  • بلاگ
  • با معلم موسیقی فرزندمان چگونه رفتار کنیم؟

با معلم موسیقی فرزندمان چگونه رفتار کنیم؟

 

 

 معلم موسیقی

 

یکی از دغدغه های والدین نحوه رفتار یا برخورد مناسب با مدرس موسیقی فرزندان است.اگر در هر شرایطی با  معلم موسیقی  فرزندتان به مشکلی برخورد کردید،در صورتیکه در آموزشگاه هستید به مسئول موسسه و در صورتیکه  کلاس موسیقی  بصورت خصوصی و در منزل میباشد مستقیما با خود معلم صحبت کنید.

 

اگر از شیوه تدریس او رضایت ندارید،دلایل خود را برای او بیان کنید و از او توضیح بخواهید.اگر مشکل ادامه پیدا کرد معلم را تعویض کنید و یا مسئول آموزشگاه را در جریان این موضوع قرار دهید.

 

در حالت کلی یک معلم خوب موسیقی باید دارای اخلاق خوب، فن بیان عالی، صبور و با حوصله، مهربان و دارای بیانی ساده،روان،واضح و رسا باشد و در کنار تمام این خصوصیات، روانشناسی بداند تا بتواند با هنرجویان مختلف به فراخور شخصیت آنها رفتار کند و بتواند ارتباط خوبی با آنها برقرار کند.

 

 استاد موسیقی

 

اما بطور کلی در نظر داشته باشید که موسیقی زود به نتیجه نمیرسد و نیاز به گذر زمان،تمرینات مداوم و حوصله فراوان دارد و ممکن است حداقل 6 ماه برای رسیدن به یک سطح مقدماتی زمان ببرد تا فرزندتان بتواند یک قطعه را کم و بیش به صورت کامل اجرا کند.صبور باشید و اجازه دهید معلم شیوه  آموزش موسیقی  خود را بدون استرس و فشار روحی از طرف شما پیاده کند. 

 

در نظر داشته باشید که موسیقی سبکهای متفاوتی دارد و این حق فرزند شماست که از هر سبک موسیقی که دوست دارد بهره مند شود و از آن لذت ببرد.اینکه فلان سبک خوب است یا فلان سبک بد، مثل این است که هر روز به زور ماهی سالمون به خورد فرزندتان بدهید و به او بگویید این غذا برای سلامتی او مفید است.سبکهای متفاوتی در موسیقی وجود دارند که همه آنها می توانند جالب باشند.

 

 مدرس موسیقی

 

معلم موسیقی نمی تواند به صرف اینکه خودش به سبک خاصی علاقه ندارد،هنرجو را مجبور کند تا سبک مورد علاقه معلم را دنبال کند.همه سبکها در جای خودشان زیبا و جذاب هستند.

 

آرتور روبینشتاین می گوید:"موسیقی مانند سفره رنگین است که هر کس به فراخور سلیقه خود از آن بهره میبرد،ممکن است کسی به تمام آن خوراکی ها علاقه داشته باشد،اما چیزی را انتخاب میکند که واقعا از آن لذت می برد."

 

بنابراین وظیفه معلم، فقط آشنا کردن هنرجو با این سبکهای متفاوت است تا او بتواند در نهایت مسیر خود را به درستی پیدا کند.

 

 برای اطلاع دقیق تر از  هزینه کلاس دوتار در سال 1401  میتوانید با شماره های موسسه تماس بگیرید.

برای اطلاع دقیق تر از  هزینه کلاس تمپو در سال 1401  میتوانید با شماره های موسسه تماس بگیرید.

برای اطلاع دقیق تر از  هزینه کلاس کاخن در سال 1401  میتوانید با شماره های موسسه تماس بگیرید.

مقالات مرتبط:

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

برچسب ها: آموزش موسیقی , کلاس موسیقی , معلم موسیقی , هزینه کلاس دوتار در سال 1401 , هزینه کلاس تمپو در سال 1401 , هزینه کلاس کاخن در سال 1401

واحد آموزش علمی

نشانی:تهران-ضلع جنوب غربی میدان انقلاب

66864242
66369447

09362887188

واحد آموزش موسیقی

نشانی:تهران-خ شریعتی،دوراهی قلهک

22924816
22924817

09362887188

ساعت کاری موسسه

9 صبح تا 19

ارسال ایمیل:

info [at] bahareandishe.com