اهمیت و مزایای تدریس خصوصی

تدریس خصوصی

 مزیت های تدریس خصوصی برای دانش آموزان

اگر هدف شما ارتقاء توانایی و دانش خود در زمینه خاصی باشد، آموزش های کامل مربوط به این موضوع مفید خواهد بود. اگر این بیانیه درست در نظر گرفته شود، پس مزایای تدریس خصوصی بسیار زیاد است.

شما به تنهایی از یک معلم کامل با برنامه های درسی و استراتژی های تدریس طراحی شده فقط برای شما، بهره مند خواهید شد! به نظر می رسد غیرممکن است که در مزایای فراوانی که این پیشنهاد ارائه می دهد شک داشته باشید.

در یک کلاس درس، یک معلم ممکن است با حدود 30 دانش آموز مواجه شود، هر کدام با توانایی های متفاوت، قابلیت های مختلف یادگیری، و نقاط قوت و ضعف های فردی.

با وجود این، برای اکثر درس ها معلم مجبور خواهد شد که طبق کلاس خود رفتار کند، مگر اینکه فقط یک دانش آموز داشته باشد. معلم در کلاس، قادر به اندازه گیری نحوه موثر بودن آموزش برای هر دانش آموز نخواهد بود.

طرح های درس به تناسب نیازهای دانش آموزان متوسط طراحی شده است و معلم با سرعت مناسب برای دانش آموزان متوسط  تدریس خصوصی ریاضی  و سایر دروس خود را ادامه خواهد داد.

در این محیط برای یک کودک باهوش یا نوجوانی که بتواند یک مطلب خاص را به راحتی درک کند، همه چیز آسان خواهد بود. بعید است حتی بهترین معلمان قادر به تشخیص عدم دریافت مطلب از روی صورت دانش آموزان در میان انبوهی از چهره های دیگر باشند.

از آنجا که نشان دادن علامتی که نشان از عدم درک مطلب باشد می تواند برای دانش آموزان تهدید کننده باشد، معمولا در کلاس ساکت هستند.آیا میخواهم توجه همه را به خودم جلب کنم؟

مزیت واضح تدریس خصوصی دروس مثلا  تدریس خصوصی فیزیک  یا تدریس خصوصی شیمی،تدریس خصوصی عربی،تدریس خصوصی زبان و....این است که معلم می تواند شیوه تدریس خود را متناسب با توانایی های دانش آموز خود تعیین کند. آنها قادر خواهند بود سطح درک دانش آموزان را اندازه گیری کنند و مهمتر از آن، منابع عدم درک مطلب را ردیابی کنند و با آنها مواجه شوند.

دور از شلوغی کلاس، دانش آموز احساس می کند که بیشتر قادر است مشکلات خود را با معلم در میان بگذارد؛ و از طرفی با داشتن تنها یک دانش آموز درکلاس، معلم نیز قادر خواهد بود تا مسایل واشکالات او را حل کند.

در مقایسه با درگیری های موجود در کلاس های عمومی، ناشی از حواس پرتی و ارعاب دیگر دانش آموزان، محیطی آرام برای معلم و دانش آموز در کلاس های خصوصی فراهم است که می تواند یک پناهگاه محبت آمیز باشد.

اکثر آموزگاران مایل به رفتن به خانه دانش آموز هستند و به آنها اجازه می دهند که در یک محل شاد زندگی کنند. آنها می توانند تدریس خصوصی را در یک منطقه خاص متمرکز کنند. دانش آموز ممکن است در ریاضیات در حالت کلی بسیار قوی باشد، اما نقص در حسابان، اعتماد به نفس او را به طور کامل در مورد موضوع تحت تأثیر قرار داده است.

شاید آنها بسیار سواد و مهارت در زبان انگلیسی داشته باشند، اما خجالت می کشند که به طور عمومی سخنرانی کنند. برخی برنامه های درسی ممکن است به برخی از کارهای شفاهی نیاز داشته باشد (به ویژه در مورد زبان های خارجی قطعا این کار را انجام می دهند)، بنابراین اگر این کمبود خاص و جزئی نمره کلی آنها را در این درس کاهش دهد، شرم آور خواهد بود.

حتی اگر دانش آموز در مدرسه یا کالج خوب درس می خواند، احتمال دارد که بعضی از تدریس های خصوصی به نفع او در مقایسه با همسالان خود باشد. برای او دوستانش مهم هستند که با هم رقابت می کنند، ممکن است بسیاری از آنها قبلا درسی را به صورت خصوصی آموزش دیده اند. در این دوره زمانی که هزینه اضافی برای تحصیلات تقریبا به هنجار تبدیل شده است، ممکن است لازم باشد که عضو شوید یا ریسک کنید که این چالش را پشت سر بگذارید.

در اینجا، ما اعتقاد داریم که مزایای خوبی در تدریس خصوصی  وجود دارد که می تواند به شما سود برساند! در بهار اندیشه ما کار را برای پیدا کردن معلمان مناسب برای پسران یا دختران شما آسان کرده ایم. برای یافتن معلمان مناسب، جستجوی خود را با ما انجام دهید.

مقالات مرتبط:

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

برچسب ها: تدریس خصوصی ریاضی , تدریس خصوصی فیزیک , تدریس خصوصی

واحد آموزش علمی

نشانی:تهران-ضلع جنوب غربی میدان انقلاب

66864242
66369447

09362887188

واحد آموزش موسیقی

نشانی:تهران-خ شریعتی،دوراهی قلهک

22924816
22924817

09362887188

ساعت کاری موسسه

9 صبح تا 19

ارسال ایمیل:

info [at] bahareandishe.com