• خانه
  • بلاگ
  • 5 مورد از مزیتهای تدریس خصوصی نسبت به کلاس گروهی

5 مورد از مزیتهای تدریس خصوصی نسبت به کلاس گروهی

 
کلاسهای تدریس خصوصی
 
 
هدف از برگزاری کلاسهای  تدریس خصوصی  کمک به دانش آموزانی است که به هر دلیل نتوانسته اند با شرایط کلاس پیش بروند و یا دروس را به خوبی متوجه نشده اند.ما به عنوان مثال به کمک کلاس  تدریس خصوصی ریاضی  می توانیم عقب افتادگی های درسی شاگرد را برطرف کرده و به او کمک کنیم تا در فصلهای بعدی درس ریاضی مشکلات کمتری داشته باشد.در واقع با این کار دانش آموز را هدایت کرده و به خودشان کمک می کنیم تا به نقطه ای برسند که یادگیرندگان موفق و در عین حال مستقلی بشوند.
 
تدریس خصوصی معمولا برای دروس مشکل تر پیشنهاد می شود.مانند  تدریس خصوصی فیزیک ، تدریس خصوصی شیمی ، تدریس عربی  و  تدریس زبان.البته تدریس دروس راهنمایی  و  تدریس دروس دانشگاهی  نیز طرفداران بسیاری دارد.
 
 

بعد از این مقدمه کوتاه 5 مورد ازمزایای تدریس خصوصی نسبت به تدریس گروهی را بیان می کنیم:

 

1-زمان

 
وقتی که دانش آموز یا دانشجو کلاسهای تدریس خصوصی را در منزل خود برگزار می کند وقت او در مسیر مدرسه یا آموزشگاه تلف نمی شود و می تواند زمان خود را به خوبی مدیریت کند.
 
 

2-آزادی

 
در کلاسهای  تدریس خصوصی  و یا حتی نیمه خصوصی به دلیل کم بودن نفرات ، دانش آموزان و دانشجویان خیلی راحت و آزادانه می توانند اشکالات درسی خود را با استاد مربوطه مطرح کرده و آنها را برطرف کنند.
 
 

3-دقت بیشتر

 
بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان در بعضی از قسمتهای پایه ای دروس مربوط به سالهای گذشته مشکلات جدی دارند که معمولا با توجه به گرفته شدن وقت کلاس نمی توانند در کلاسهای گروهی مطرح کنند،اما در یک کلاس خصوصی این اشکالات توسط  معلم خصوصی  قابل تشخیص و رفع می باشد.
 
 

4-انتخاب مدرس

 
در کلاسهای خصوصی دانش آموز یا دانشجو حق انتخاب دارد.یعنی در صورتی که مدرس به دلایل آموزشی و یا حتی  اخلاقی مورد تایید دانش آموز یا والدین نباشد به راحتی می توانند درخواست تعویض استاد را داشته باشند.
 
 

5-تمرکز

 
چون کلاس خصوصی معمولا بصورت تک نفره برگزار می شود ناخوداگاه تمام توجه و تمرکز استاد بر روی دانش آموز است و برای او وقت بیشتری گذاشته می شود ، در نتیجه اشکالات و سوالات دانش آموز یا دانشجو به صورت تخصصی بررسی و ریشه یابی می شود.
 
 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

برچسب ها: تدریس خصوصی ریاضی , تدریس خصوصی فیزیک , تدریس خصوصی شیمی , تدریس دروس دانشگاهی , تدریس خصوصی , معلم خصوصی , تدریس عربی , تدریس زبان

واحد آموزش علمی

نشانی:تهران-ضلع جنوب غربی میدان انقلاب

66864242
66369447

09362887188

واحد آموزش موسیقی

نشانی:تهران-خ شریعتی،دوراهی قلهک

22924816
22924817

09362887188

ساعت کاری موسسه

9 صبح تا 19

ارسال ایمیل:

info [at] bahareandishe.com