• خانه
  • بلاگ
  • فواید و تاثیرات کلاسهای تدریس خصوصی

فواید و تاثیرات کلاسهای تدریس خصوصی

 

 تدریس خصوصی ریاضیات

 

کلاسهای تدریس خصوصی در منزل نسبت به کلاسهای عمومی مدرسه و دانشگاه فواید فراوانی دارد که در مقاله زیر به برخی از آنها می پردازیم:

 

1-تعداد نفرات

 

معمولا در کلاسهای عمومی مدرسه یا دانشگاه تعداد نفرات حاضر در کلاس بین 20 تا 40 نفر می باشد ، در حالیکه در یک کلاس  تدریس خصوصی  تعداد شاگردان یک نفر و یا در کلاس نیمه خصوصی بین 2 تا 4 نفر است که مجموعا باز هم تعدد شاگردان کم است که این مطلب موجب تمرکز بیشتر استاد و افزایش توانایی وی در هنگام تدریس می شود.از طرفی وقتی تعداد شاگردان در کلاس کم است استاد بهتر می تواند کلاس را اداره کرده و مطالب مفید خود را  ارائه دهد.

 

2-پرسش و پاسخ در کلاس

 

در کلاسهای مدرسه و دانشگاه با توجه به تعداد زیاد شاگردان، پرسیدن سوالات و اشکالات مشکل است.چون از طرفی با توجه به تعدد شاگردان وقت کلاس ممکن است گرفته شود و از طرف دیگر ممکن است سوال مربوط به اشکالات پایه ای و سالهای گذشته باشد که استاد در این زمینه پاسخ کاملی را ندهد و شما را به مطالعه کتابهای سالهای قبل ارجاع دهد.

در اینجا مزیت استفاده از کلاسهای  تدریس خصوصی ریاضی  و  تدریس خصوصی فیزیک  و سایر دروس نمایان می شود.چون شاگرد می تواند هر گونه سوال ، حتی ساده و پیش پا افتاده را از مدرس خصوصی خود بپرسد بدون اینکه نگرانی بابت پاسخگویی داشته باشد.

این مسئله خصوصا در دروسی که فرار هستند و پس از گذشت چند ماه ممکن است فراموش شوند نمود بیشتری پیدا می کند.مثلا  تدریس خصوصی زبان انگلیسی  و  تدریس خصوصی عربی  با توجه به مطالب پایه ای که دارند نیاز به تکرار قواعد و گرامر سالهای گذشته می باشد که در کلاس گروهی امکان مطرح کردن آن و برطرف کردن اشکالات سالهای گذشته میسر نیست.

 

 3-کلاسهای رفع اشکال و تدریس شب امتحان

 

معمولا در ایام امتحانات  دانش آموزان و دانشجویان مطالعه بیشتری دارند، در نتیجه ممکن است اشکلالاتی پیش بیاید که نیاز به داشتن استاد کاملا مشهود است.چون معمولا در این زمان دسترسی به استاد اصلی امکان پذیر نیست ، می توان با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی و  تدریس خصوصی دروس دانشگاهی   اشکالات خود را برطرف کرد تا از استرس شب امتحان رهایی پیدا کرد.

البته پیشنهادی که به دانش آموزان و دانشجویان عزیز می شود این است که از جمع کردن مطالب برای شب امتحان و مطالعه یکباره آنها خودداری شود بلکه از کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم استفاده شود که بازدهی بهتری خواهد داشت.

 

4-فضای مناسب

 

از آنجا که کلاسهای تدریس خصوصی در منزل برگزار می شود شاگردان احساس آرامش و در نتیجه تمرکز بیشتری خواهند داشت.از طرفی با توجه به صرفه جویی در وقت و عدم خروج از منزل ، دانش آموزان وقت بیشتری برای مطالعه دروس دارند.ضمن اینکه در کلاسهای تدریس خصوصی تعداد جلسات،روز کلاس و سایر جزئیات توسط شاگرد و والدین با هماهنگی استاد تعیین می شود که در نتیجه فیدبک بهتری برای آنها خواهد داشت.حتی می توان تعیین کرد که با توجه به سطح شاگرد ،کلاس در چه سطحی برگزار شود و از تکرار مطالب ساده و بدیهی گذر کرد و این وقت را به حل تمرین و استفاده از کتابهای کمک درسی در سطوح بالاتر اختصاص داد.

 

 

موسسه بهار اندیشه با بیش از 16 سال سابقه درخشان و حدود 400 استاد آقا و خانم در مناطق ومقاطع مختلف از ابتدایی تا کنکور،دروس دانشگاهی تمام رشته ها،کارشناسی ارشد ودکترا،آموزش موسیقی برای کلیه سازهای سنتی و کلاسیک و آموزش آواز سنتی و پاپ آماده ارایه خدمات به دانش آموزان،دانشجویان و هنرجویان میباشد تا با کمک یکدیگر بتوانیم در اعتلای علم و هنر فرزندان این مرز و بوم سهیم باشیم.

در صورتیکه در زمینه تدریس خصوصی دروس ابتدایی،تدریس خصوصی دروس راهنمایی،تدریس خصوصی دروس دبیرستان و پیش دانشگاهی،کنکور،تدریس خصوصی ریاضی،تدریس خصوصی فیزیک،تدریس خصوصی شیمی،تدریس خصوصی عربی،تدریس خصوصی زبان انگلیسی،تدریس خصوصی زیست،تدریس خصوصی دروس دانشگاهی در تمام رشته های فنی مهندسی،حسابداری،مدیریت،اقتصاد و ... ویا در زمینه تدریس خصوصی گیتار،تدریس خصوصی ویولن،تدریس خصوصی پیانو،تدریس خصوصی ارگ،تدریس خصوصی فلوت،تدریس خصوصی آکاردئون،تدریس خصوصی تار،تدریس خصوصی سه تار،تدریس خصوصی سنتور،تدریس خصوصی دف،تدریس خصوصی تنبک،تدریس خصوصی نی،تدریس خصوصی تنبور،تدریس خصوصی کمانچه و سایر سازهای مد نظر شما نیاز به مشاوره و تدریس داشتید  با موسسه بهار اندیشه تماس بگیرید.

 

 66864242-66369447   مشاوره رایگان آموزش دروس

22924816-22924817 مشاوره رایگان آموزش موسیقی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

برچسب ها: تدریس خصوصی ریاضی , تدریس خصوصی فیزیک , تدریس خصوصی عربی , تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

واحد آموزش علمی

نشانی:تهران-ضلع جنوب غربی میدان انقلاب

66864242
66369447

09362887188

واحد آموزش موسیقی

نشانی:تهران-خ شریعتی،دوراهی قلهک

22924816
22924817

09362887188

ساعت کاری موسسه

9 صبح تا 19

ارسال ایمیل:

info [at] bahareandishe.com