• خانه
  • بلاگ
  • 10 مورد از آداب حضور در یک کنسرت موسیقی(بخش دوم)

10 مورد از آداب حضور در یک کنسرت موسیقی(بخش دوم)

 

 

کنسرت موسیقی

 

در مقاله قبلی 10 مورد از آداب حضور در یک کنسرت موسیقی را برایتان ذکر کردیم.برای دیدن 10 مورد قبلی روی لینک زیر کلیک کنید.

 

 

در ادامه به 10 مورد دیگر از مهمترین نکاتی که لازم است در یک کنسرت موسیقی به آن توجه شود می پردازیم:

 

1-رفتن روی صحنه در هنگام برگزاری کنسرت در اکثر کشورها تجاوز به حریم هنرمند بوده و خلاف قانون است.تحت هیچ شرایطی این کار را انجام ندهید،چون ممکن است برای شما دردسرهای بزرگی ایجاد کند.

 

2-تشویق را فراموش نکنید،حتی اگر برنامه مطلوب شما نبود.این کار شما بمب انرژی برای هنرمند روی صحنه است.

 

3-اگر در زمینه نوازندگی ساز و موسیقی  و یا اجرا تخصص ندارید پیش داوری و قضاوت نکنید و این کار را به اساتید فن بسپارید.

 

4-احترام هنرمندان را نگه دارید،آنها برای هر اجرا ساعتها تمرین می کنند تا بتوانند لحظات خاطره انگیزی را برای شما ایجاد کنند.

 

5-از نوشیدن مشروبات الکلی و استعمال مواد مخدر قبل و در حین اجرا خودداری کنید.

 

کنسرت موسیقی

 

6-از پرتاب کردن گل و یا هر شی دیگر بر روی صحنه خودداری کنید،این کار تمرکز هنرمند را به هم می زند.

 

7-قبل از رفتن به سالن کنسرت حتما دوش بگیرید.چون در بیشتر سالنها فاصله صندلی ها کم است و تحرک و هیجان شما در هنگام اجرای کنسرت باعث تعریق بدن و آزار اطرافیانتان خواهد شد.ضمن اینکه بهتر است از ادوکلن های ملایم در فضاهای بسته استفاده کنید.

 

8-در صورتیکه از شرایط سالن و یا اجرای برنامه راضی نیستید داد و فریاد نکنید و غر نزنید.شما می توانید به شیوه های قانونی اعتراضتان را به گوش مسئولین سالن برسانید و ازآنها بخواهید که فورا مشکل را برطرف کنند.در برخی از ایالات آمریکا،چنانچه شخصی به شرایط بد سالن و یا اجرای برنامه اعتراض داشته باشد،تهیه کننده و مسئول سالن باید فورا مشکل را برطرف کند،در غیر اینصورت ممکن است منجر به تعطیلی کنسرت شود.در این حالت کنسرت گذار موظف است هزینه های دریافتی را مسترد کند.

 

9-هنگام اجرای کنسرت هرگز خمیازه نکشید و چرت نزنید.ضمن اینکه در طول برنامه موبایلتان را در حالت سایلنت و یا خاموش قرار دهید.چون ممکن است نویز ایجاد شده از موبایل بر روی تجیزات کنسرت تاثیر منفی داشته باشد.

 

10-انتظارات خود را از یک کنسرت،  قبل از خرید بلیط مشخص کنید.اگر به دنبال تحرک و سر و صدا هستید باید در کنسرتهای پاپ و راک شرکت کنید.معمولا هیجان و تحرک در بین تماشاگران کنسرت موسیقی کلاسیک بسیار کمتر می باشد.

 

موسسه بهار اندیشه با بیش از 16 سال سابقه درخشان و حدود 200 استاد آقا و خانم در مناطق مختلف، برای کلاس آموزش موسیقی شامل کلیه سازهای سنتی و کلاسیک و آموزش آواز سنتی و پاپ آماده ارایه خدمات به هنرجویان میباشد.

در صورتیکه درزمینه تدریس خصوصی آموزش گیتار،تدریس خصوصی آموزش ویولن،تدریس خصوصی آموزش پیانو،تدریس خصوصی آموزش ارگ،تدریس خصوصی آموزش فلوت،تدریس خصوصی آموزش آکاردئون،تدریس خصوصی آموزش تار،تدریس خصوصی آموزش سه تار،تدریس خصوصی آموزش سنتور،تدریس خصوصی آموزش دف،تدریس خصوصی آموزش تنبک،تدریس خصوصی آموزش نی،تدریس خصوصی آموزش تنبور،تدریس خصوصی آموزش کمانچه،تدریس خصوصی آموزش درامز و سایر سازهای مد نظرتان نیاز به مشاوره رایگان و یا تدریس داشتیدبا موسسه بهار اندیشه تماس بگیرید.

22924816

22924817

 

مقالات مرتبط:

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

برچسب ها: موسیقی , آموزش موسیقی , آموزش آواز

واحد آموزش علمی

نشانی:تهران-ضلع جنوب غربی میدان انقلاب

66864242
66369447

09362887188

واحد آموزش موسیقی

نشانی:تهران-خ شریعتی،دوراهی قلهک

22924816
22924817

09362887188

ساعت کاری موسسه

9 صبح تا 19

ارسال ایمیل:

info [at] bahareandishe.com