بهترین روش خواندن درس ریاضی

 

 

 روش مطالعه ریاضی

 

درباره درس ریاضی بهترین روش این است که ابتدا به اندازه کافی اطلاعات جمع آوری کنید و سپس روی مهارت مطالعه و تست زدن خود کار کنید.یکی از مهمترین اطلاعات مورد نیاز برای  تدریس خصوصی ریاضی  این است که ببینید افرادی که در رشته های مورد علاقه شما قبول شده اند چه درصدی در درس ریاضی کنکور داشته اند.بعد از آنکه  بازه حداقل و حداکثر درصد مورد نیاز را مشخص کردید،می توانید یک برنامه ریزی درست و دقیق برای نوع و مقدار خواندن درس ریاضی داشته باشید.

 

 ممکن است کسانی باشند که در این درس ضعیف باشند،اما جای نگرانی نیست.توصیه می کنیم اگر ریاضیات شما قوی نیست سعی کنید به کمک درسهای دیگر، این کمبود را جبران کرده و در آن دروس، درصد بالاتری را کسب کنید تا به نوعی جبران این درس بشود.

 

اما اگر ریاضیات شما خوب است توصیه اکید می شود که در  کلاس ریاضی  به دقت به صحبتهای  استاد ریاضی  توجه کرده و پس از مراجعه به منزل نیز مجددا مطالب را مو به مو و دقیق بخوانید.به کمک این روش مباحث تدریس شده ملکه ذهنتان می شود.کسب درصد بالا در درس ریاضیات در هر رشته ای که باشید تاثیر بسیار خوبی بر نتیجه کنکور شما دارد.

 

روش مطالعه ریاضیات

 

پیشنهاد می کنیم که ابتدا مباحث مهمتر را با جدیت بیشتری بخوانید.به عنوان مثال حد،پیوستگی،توابع،مشتق،انتگرال و هندسه جزء مباحث بسیار مهم و جدی در کنکور است.با مطالعه این مطالب می توانید بسیاری از سوالات کنکور را پاسخگو باشید و در واقع زمانتان را ذخیره کنید.

 

در هر قسمتی از مطالب ریاضی که مشکل داشتید می توانید به کمک  معلم ریاضی  و استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی یا آموزشگاه اشکالاتتان را برطرف کنید تا از انباشته شدن دروس بر روی هم جلوگیری شود.

 

نکته مهم دیگر در هنگام مطالعه درس ریاضی این است که سعی کنید از ابتدا به دنبال کسب درصد بالا نباشید.بلکه اول درس را خوب بخوانید و روی مطالب تشریحی کاملا مسلط شوید، سپس به صورت پله ای به سراغ ارتقاء درصد ریاضی و کاهش ریسک در این درس بروید.کاهش ریسک یعنی رفتن سراغ سایر مباحث.

 

مقالات مرتبط:

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

برچسب ها: تدریس خصوصی ریاضی , کلاس ریاضی , استاد ریاضی , معلم ریاضی

واحد آموزش علمی

نشانی:تهران-ضلع جنوب غربی میدان انقلاب

66864242
66369447

09362887188

واحد آموزش موسیقی

نشانی:تهران-خ شریعتی،دوراهی قلهک

22924816
22924817

09362887188

ساعت کاری موسسه

9 صبح تا 19

ارسال ایمیل:

info [at] bahareandishe.com