• خانه
  • بلاگ
  • نقش والدین در پیشرفت آموزش پیانو کودکان

نقش والدین در پیشرفت آموزش پیانو کودکان

 

آموزش پیانو

 

نقش والدین در یادگیری پیانو کودکان انکارناپذیر است.اینکه فقط ما برای فرزندمان پیانو تهیه کنیم و یک  معلم پیانو  پیدا کنیم کافی نیست، بلکه والدین باید در طول دوره  آموزش پیانو کودکان  با آنها همراه باشند و در برنامه ریزی کلاسها و ساعات تمرین به آنها کمک کنند.

 

خانواده ها موظف هستند در تمام مراحل  آموزش پیانو  در کنار کودکان باشند و از آنها حمایت کنند و با شناسایی استعداد آنها، از هیچ کوششی برای رسیدن به موفقیت و شکوفا شدن استعداد فرزندشان دریغ نکنند.

 

از دیگر وظایف والدین در  کلاس پیانو ،نظارت کامل بر روند تمرینات است.برای این کار خوب است در کنار آنها بنشینید و از آنها بخواهید تا قطعاتی را که فرا گرفته اند برای شما بنوازند.این کار باعث میشود تا احساس کنند که شما برای آنها ارزش قائل هستید و به خودی خود موجب افزایش اعتماد به نفس و جرات شان می شود.

 

کلاس پیانو

 

نکته مهم دیگر این است که معمولا برای کودکان برنامه ریزی ساعات تمرین کار سختی است و در اینجا نقش والدین بسیار مهم است که با کمک خود هنرجو و ساعات آزاد او بتوانند ساعتهای تمرین را بخوبی برنامه ریزی کنند،چرا که اساس پیشرفت در کلاس پیانو تمرینات منظم و مستمر است.

 

اگر شما ساز پیانو را برای فرزندتان انتخاب کرده اید حتما گهگاهی با  استاد پیانو  او صحبت کنید و روند پیشرفت هنرجو را بپرسید و اگر نیاز به کمک و همکاری شما میباشد حتما این کار را انجام دهید تا پیشرفت هنرجو با سرعت بیشتری انجام شود.

 

در پایان ذکر این نکته ضروری است که حمایت و توجه والدین در کلاسهای  تدریس پیانو  باعث اوج گرفتن هنرجو،افزایش عزت نفس وافزایش شهامت او می شود، چرا که کودکان همیشه به والدین خود به چشم یک تکیه گاه محکم نگاه می کنند و با تکیه به آنها می توانند سختیها و موانع زندگی را به سادگی از پیش رو بردارند و محکم تر از قبل به راهشان ادامه بدهند.بنابراین با حمایت کودکانتان، تجربه دلنشین یادگیری پیانو را در اختیار آنها قرار دهید. 

 

به طور کلی آموزش درست و اصولی،برنامه ریزی دقیق،عشق و علاقه و حمایت خانواده رمز موفقیت در کلاس موسیقی  میباشد.

 

مقالات مرتبط:

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

برچسب ها: کلاس موسیقی , استاد پیانو, کلاس پیانو, آموزش پیانو, تدریس پیانو, معلم پیانو, آموزش پیانو کودکان

واحد آموزش علمی

نشانی:تهران-ضلع جنوب غربی میدان انقلاب

66864242
66369447

09362887188

واحد آموزش موسیقی

نشانی:تهران-خ شریعتی،دوراهی قلهک

22924816
22924817

09362887188

ساعت کاری موسسه

9 صبح تا 19

ارسال ایمیل:

info [at] bahareandishe.com