• خانه
  • بلاگ
  • نکات مهم برای والدین کلاس اولیها(بخش دوم)

نکات مهم برای والدین کلاس اولیها(بخش دوم)

 تدریس دروس ابتدایی

 

در مقاله قبلی به 10 نکته مهم برای والدین کلاس اولیها اشاره کردیم.این مطلب را میتوانید در لینک زیر بخوانید.

10 نکته مهم برای والدین کلاس اولیها

 

در ادامه به 10 نکته مهم دیگر اشاره میکنیم:

 

1-فرزندانتان را به خواندن کتابهای غیر درسی و در گروه سنی خودش تشویق کنید تا اطلاعات جانبی اوافزایش پیدا کند.

 

2-برای انجام تکالیف،بازی،خواب و... فرزندانتان برنامه ریزی کرده و آنها را ملزم به پیروی از این برنامه کنید.

 

3-در هنگام انجام دادن تکالیف حتما بصورت نامحسوس و غیر مستقیم نظارت داشته باشید و با مشاهده هر گونه ضعف و اشکالی به معلمش اطلاع دهید.

 

تدریس خصوصی دروس ابتدایی

 

4-هر روز از او بخواهید تا وقایع مدرسه و چیزهایی که یادگرفته را برای شما بازگو کند.این کار باعث افزایش حافظه شنیداری،دقت دریادگیری و بالارفتن مهارتهای کلامی و ارتباطی او میشود.

 

5-زمانی که فرزندتان از مشکلات خود یا مدرسه اش صحبت میکند،با آرامش و منطقی به صحبتهای او گوش کنید و عجولانه قضاوت نکنید،چرا که ممکن است مشکل از سوی خود او باشد.

 

6-از تدریس کتابهای درسی دانش آموز در خانه،قبل از تدریس و یا بعد از تدریس معلم خودداری کنید تا شاگرد دچار دوگانگی و تعارض نشود.

 

7-معمولا تمرکز دانش آموزان به یک فعالیت معمولی بیشتر از 10 دقیقه نیست.اگر هنگام انجام تکلیف به فعالیتهای دیگر میپردازد تا حدی طبیعی است اما مراقب باشید که بصورت عادت درنیاید.

 

تدریس دروس ابتدایی

 

8-درست و زیبا نوشتن بهتر از زیاد نوشتن است.سعی کنید بصورت نامحسوس این مسئله را کنترل کنید،اما بهتر است در روزهای اول مدرسه در خصوص نحوه نوشتن او زیاد سختگیر نباشید.

 

9-به فرزندانتان از همان کلاس اول مسئولیتهای ساده از قبیل شانه کردن مو،مرتب کردن لباس،پاک کردن کفشها و ...را بدهید تا بدین صورت احساس خود ارزشمندی کند.

 

10-در انجام دادن تکالیف کودک، فقط و فقط نقش راهنما را داشته باشید و از نوشتن و حل کردن تمرینها و تکالیف به جای او خودداری کنید.اجازه دهید کودک بنویسد،پاک کند،اشتباهاتش را کشف و اصلاح کند تا هم بهتر یاد بگیرد و هم عضلات دستش قویتر شوند.

 

موسسه بهار اندیشه با بیش از 16 سال سابقه درخشان و حدود 400 استاد آقا و خانم در مناطق ومقاطع مختلف از ابتدایی تا کنکور،دروس دانشگاهی تمام رشته ها،کارشناسی ارشد ودکترا،آموزش موسیقی برای کلیه سازهای سنتی و کلاسیک و آموزش آواز سنتی و پاپ آماده ارایه خدمات به دانش آموزان،دانشجویان و هنرجویان میباشد تا با کمک یکدیگر بتوانیم در اعتلای علم و هنر فرزندان این مرز و بوم سهیم باشیم.

در صورتیکه در زمینه تدریس خصوصی دروس ابتدایی،تدریس خصوصی دروس راهنمایی،تدریس خصوصی دروس دبیرستان و پیش دانشگاهی،کنکور،تدریس خصوصی ریاضی،تدریس خصوصی فیزیک،تدریس خصوصی شیمی،تدریس خصوصی عربی،تدریس خصوصی زبان انگلیسی،تدریس خصوصی زیست،تدریس خصوصی دروس دانشگاهی در تمام رشته های فنی مهندسی،حسابداری،مدیریت،اقتصاد و ... ویا در زمینه تدریس خصوصی گیتار،تدریس خصوصی ویولن،تدریس خصوصی پیانو،تدریس خصوصی ارگ،تدریس خصوصی فلوت،تدریس خصوصی آکاردئون،تدریس خصوصی تار،تدریس خصوصی سه تار،تدریس خصوصی سنتور،تدریس خصوصی دف،تدریس خصوصی تنبک،تدریس خصوصی نی،تدریس خصوصی تنبور،تدریس خصوصی کمانچه و...نیاز به مشاوره و تدریس داشتید  با موسسه بهار اندیشه تماس بگیرید.

 

مقالات مرتبط:

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

برچسب ها: تدریس خصوصی ریاضی , تدریس خصوصی فیزیک , تدریس خصوصی شیمی , تدریس خصوصی عربی , تدریس خصوصی زیست , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , تدریس خصوصی دروس دانشگاهی , تدریس خصوصی دروس ابتدایی

واحد آموزش علمی

نشانی:تهران-ضلع جنوب غربی میدان انقلاب

66864242
66369447

09362887188

واحد آموزش موسیقی

نشانی:تهران-خ شریعتی،دوراهی قلهک

22924816
22924817

09362887188

ساعت کاری موسسه

9 صبح تا 19

ارسال ایمیل:

info [at] bahareandishe.com