• خانه
  • بلاگ
  • نرخ کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی درمنزل چقدر است؟

نرخ کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی درمنزل چقدر است؟

 

 تدریس خصوصی ریاضی

 

درس ریاضی جزء دروس اصلی از ابتدایی تا دانشگاه است و نیاز به استفاده از کلاس خصوصی برای این درس نسبت به بقیه دروس بیشتر است.اما برای تدریس خصوصی ریاضی در منزل، دانشجویان،مدرسان و اساتید بسیاری در تهران و شهرهای مختلف با نرخهای متفاوت مشغول به تدریس هستند.به همین دلیل عوامل متعددی میتواند روی نرخ حق التدریس دبیران تاثیر گذار باشد که ما به برخی از آنها اشاره میکنیم.

 

نرخ  کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی  برای مقاطع مختلف پایه و تخصصی و یا دروس دانشگاهی متفاوت است.به همان نسبت هزینه کلاسهای ریاضی دبیرستان و دانشگاه نسبت به ریاضی ابتدایی و راهنمایی بالاتر است.

 

همچنین در صورتیکه از  دبیر ریاضی  مشهور برای تدریس ریاضی بخواهید استفاده کنید باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

 

نکته دیگر مکان تدریس است.مناطق بالاتر شهری معمولا هزینه های بالاتری را برای  تدریس ریاضی  پرداخت می کنند.

 

تدریس خصوصی ریاضی

 

از طرف دیگر دبیر ریاضی رسمی آموزش و پرورش بخاطر تجربه بیشتر و سابقه تدریس در مدرسه معمولا هزینه های بالاتری را جهت حق التدریس از دانش آموزان دریافت میکند.

 

در مورد دروس دانشگاهی نیز وضع کمی متفاوت است. تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه  معمولا توسط اساتید با مدرک حداقل کارشناسی ارشد انجام میشود و به همین دلیل نسبت به ریاضیات دبیرستان یا ریاضی راهنمایی هزینه ها بسیار بالاتر است.

 

تدریس خصوصی ریاضی

 

همچنین هزینه  کلاس ریاضی  در شهرهای مختلف و مراکز استانها نیز با یکدیگر متفاوت است.معمولا هزینه کلاس تدریس خصوصی ریاضی در تهران،تبریز،اصفهان و مجموعا شهرهای بزرک نسبت به شهرهای کوچک و روستاها بالاتر است.

 

در جمع بندی پایانی باید به این نکته اشاره کنیم که صرفا حق التدریس زیاد و یا سن بالای معلم نمیتواند فاکتورهای صحیحی برای خوب بودن  معلم ریاضی  باشد.چه بسا یک دانشجوی مقطع کارشناسی از یک کارشناس ارشد و دکترا تدریس بهتر و روانتری داشته باشد.بنابراین هنگام انتخاب معلم فقط قیمت بالای تدریس را مد نظر قرار ندهید ، بلکه اخلاق خوب،تجربه بالا،تحصیلات مرتبط،نظم و بروز بودن نیز فاکتورهای بسیار مهمی در انتخاب دبیر میباشند.

مقالات مرتبط:

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

برچسب ها: تدریس خصوصی ریاضی , کلاس ریاضی , تدریس ریاضی , معلم ریاضی , دبیر ریاضی , تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه

واحد آموزش علمی

نشانی:تهران-ضلع جنوب غربی میدان انقلاب

66864242
66369447

09362887188

واحد آموزش موسیقی

نشانی:تهران-خ شریعتی،دوراهی قلهک

22924816
22924817

09362887188

ساعت کاری موسسه

9 صبح تا 19

ارسال ایمیل:

info [at] bahareandishe.com