• خانه
  • بلاگ
  • نرخ کلاسهای تدریس خصوصی زیست درمنزل چقدر است؟

نرخ کلاسهای تدریس خصوصی زیست درمنزل چقدر است؟

تدریس خصوصی زیست

 

درس زیست جزء دروس اصلی و کاربردی در مقطع دبیرستان وکنکوراست و نیاز به استفاده از کلاس خصوصی برای این درس نسبت به دروس عمومی بیشتر است.اما برای تدریس خصوصی زیست در منزل دانشجویان،دبیران و اساتید بسیاری در تهران و شهرهای مختلف با نرخهای متفاوت مشغول به تدریس هستند.به همین دلیل عوامل متعددی میتواند روی نرخ حق التدریس مدرسان تاثیر گذار باشد که ما به برخی از آنها اشاره میکنیم.
 

نرخ  کلاسهای  تدریس خصوصی زیست  برای مقاطع مخنتلف دبیرستان وپیش دانشگاهی متفاوت است.به همان نسبت هزینه دروس مرتبط با زیست شناسی در مقطع دانشگاه نسبت به زیست دبیرستان بالاتر است.

 

همچنین در صورتیکه از  دبیر زیست  مشهور برای تدریس بخواهید استفاده کنید باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

 

نکته دیگر مکان تدریس است.مناطق بالاتر شهری معمولا هزینه های بالاتری را برای  تدریس زیست  پرداخت می کنند.

 

تدریس زیست

 

از طرف دیگر دبیرزیست رسمی آموزش و پرورش بخاطر تجربه بیشتر و سابقه تدریس در مدرسه معمولا هزینه های بالاتری را جهت حق التدریس از دانش آموزان دریافت میکند.

 

تدریس زیست شناسی

 

همچنین هزینه  کلاس زیست  در شهرهای مختلف و مراکز استانها نیز با یکدیگر متفاوت است.معمولا هزینه کلاس تدریس خصوصی زیست در تهران،تبریز،اصفهان و مجموعا شهرهای بزرک نسبت به شهرهای کوچک و روستاها بالاتر است.

 

در جمع بندی پایانی باید به این نکته اشاره کنیم که صرفا حق التدریس زیاد و یا سن بالای دبیر نمیتواند فاکتورهای صحیحی برای خوب بودن  معلم زیست  باشد.چه بسا یک دانشجوی مقطع کارشناسی از یک کارشناس ارشد و دکترا تدریس بهتر و روانتری داشته باشد.بنابراین هنگام انتخاب معلم فقط قیمت بالای تدریس را مد نظر قرار ندهید ، بلکه اخلاق خوب،تجربه بالا،تحصیلات مرتبط،نظم و بروز بودن نیز فاکتورهای بسیار مهمی در انتخاب دبیر میباشند.

 

مقالات مرتبط:

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

برچسب ها: تدریس خصوصی زیست , کلاس زیست , تدریس زیست , دبیر زیست , معلم زیست

واحد آموزش علمی

نشانی:تهران-ضلع جنوب غربی میدان انقلاب

66864242
66369447

09362887188

واحد آموزش موسیقی

نشانی:تهران-خ شریعتی،دوراهی قلهک

22924816
22924817

09362887188

ساعت کاری موسسه

9 صبح تا 19

ارسال ایمیل:

info [at] bahareandishe.com