• خانه
  • بلاگ
  • 7خصوصیت جالب و بارز موزیسین ها(بخش دوم)

7خصوصیت جالب و بارز موزیسین ها(بخش دوم)

 

در مقاله قبلی به 7 مورد از خصوصیات اخلاقی موزیسین ها اشاره کردیم.این مطلب را میتوانید در لینک زیر مطالعه کنید.

 https://b2n.ir/681028

در ادامه به 7 مورد دیگر از این خصوصیات اشاره میکنیم.

کاری که یک موزیسین انجام میدهد کاملا غیرمادی است.او در طول سالها  آموزش موسیقی  و تمرین مستمر توانسته کاری کند که شما را برای لحظاتی خوشحال کرده و به شما حس خوبی بدهد.بنابراین درک زحمات او در طی سالها تمرین و نوازندگی، کمی مشکل است.بهترین پاداش برای او،دیدن حس رضایت در چهره شما،پس از شنیدن اثری است که برای شما خلق کرده است.پس هنر او را دست کم نگیرید.

 

موزیسین

 

موزیسین ها خصوصیات اخلاقی معمولا متفاوتی دارند که به برخی از آنها اشاره میکنیم:

 

1-موزیسین ها عموما مهربان هستند و برخوردهای بسیار جدی را دوست ندارند.آنها معمولا شوخ طبع و انعطاف پذیر هستند.اما در برابر افرادی که خیلی سفت و سخت و اتوکشیده صحبت میکنند، معمولا گارد میگیرند.

2-موزیسین ها هنگام کار،تمرین گروهی و یا شنیدن قطعه موسیقی،بطور کامل متمرکز هستند و صحبت کردن با آنها در این مواقع ممکن است مشکلاتی را برایشان ایجاد کند و شما توجه خوبی ازآنها دریافت نکنید.

3-هیچگاه در حضور جمع از نوازندگی یا خوانندگی کسی انتقاد نکنید.این کار شما اثرات بسیار مخربی در روحیه او ایجاد میکند.اشکالات را در زمانی مناسب و در فضایی خصوصی به او تذکر دهید.

 

موزیسین

 

4-موزیسین ها عاشق سورپرایز کردن هستند.اگر دوست هنرمندی دارید قطعا از طرف او سورپرایز خواهید شد.بنابراین شما هم با اقداماتی نظیر خرید کادوهای کوچک و تبریک به مناسبتهای مختلف او را سورپرایز کنید.

5-موزیسین ها زودرنج هستند و حافظه ای بسیار قوی دارند.رفتارهای شما بصورت تصویری برای همیشه در ذهن آنها باقی خواهد ماند.اگر دل او را بشکنید ممکن است تا آخر عمر فراموش نکنند.

6-تقریبا تمام موزیسین ها بر این باورند که در عالم هنر به حق خود نرسیده اند!! بنابراین گاهی غرولند میکنند و به زمین و زمان نفرین میفرستند.اگر دوست واقعی او هستید به دقت به درد دلهای او گوش کنید. او با صحبت کردن با شما آرام می شود و اعتماد به نفسش را باز خواهد یافت.

7-اگر قصد ازدواج با یک موزیسین را دارید،بدانید که به هیچ وجه نباید فعالیت هنری او را محدود کنید.موزیسین ها معمولا علاقمندانی از جنس مخالف نیز دارند.خیلی روی این مبحث حساس نباشید و بدانید که ماهیت کار یک موسیقیدان جلب توجه مخاطب است و ربطی به مسائل جنسیتی ندارد.

 

مقالات مرتبط:

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

برچسب ها: آموزش موسیقی

واحد آموزش علمی

نشانی:تهران-ضلع جنوب غربی میدان انقلاب

66864242
66369447

09362887188

واحد آموزش موسیقی

نشانی:تهران-خ شریعتی،دوراهی قلهک

22924816
22924817

09362887188

ساعت کاری موسسه

9 صبح تا 19

ارسال ایمیل:

info [at] bahareandishe.com