• خانه
  • بلاگ
  • نرخ کلاسهای تدریس خصوصی گیتار درمنزل چقدر است؟

نرخ کلاسهای تدریس خصوصی گیتار درمنزل چقدر است؟

 

آموزش گیتار

 

ساز گیتار جزء سازهای پرطرفدار بین همه سنین است که هنرجویان زیادی مشغول به فراگیری آن هستند.در مورد تاریخچه گیتار، زمان حکومت اسلام در اسپانیا،ساز گیتار توسط زریاب دارابگردی و چند نفر از شاگردانش به اندلس برده شد و به آن کیتارا یاقیتارا میگفتند که با اندک تغییراتی به گیتارشهرت یافت.عده ای بر این عقیده اند که گیتار از ایران سرچشمه گرفته و پسوند تار در نام این ساز میتواند موید این مطلب باشد که گیتار سازی ایرانی است.

 

برای  آموزش گیتار  مدرسان بسیاری در تهران و شهرهای مختلف با نرخهای متفاوت مشغول به تدریس هستند.به همین دلیل عوامل متعددی میتواند روی نرخ حق التدریس آنها تاثیرگذار باشد که ما به برخی از آنها اشاره میکنیم.

 

نرخ کلاسهای  تدریس خصوصی گیتار  برای سطوح مختلف مبتدی،متوسط و حرفه ای متفاوت است.در واقع هزینه دوره های حرفه ای تر گیتار با توجه به اساتید حرفه ای متفاوت است.ضمن اینکه هزینه آموزش برای گیتارهای مختلف از جمله کلاسیک،آکوستیک،الکتریک و... با یکدیگر متفاوت است.

 

همچنین در صورتیکه بخواهید از اساتید گیتار مشهور برای تدریس استفاده کنید بایستی هزینه بالاتری پرداخت کنید،چون این اساتید تجربه و مهارت بیشتری در تدریس دارند.

 

کلاس گیتار

 

نکته دیگر مکان تدریس است.عموما اساتید درمناطق بالاتر شهری هزینه های بیشتری برای  تدریس گیتار  دریافت میکنند.

 

همچنین هزینه  کلاس گیتار  در شهرهای مختلف و مراکز استانها نیز با یکدیگر متفاوت است.هزینه کلاس تدریس خصوصی گیتار در تهران،تبریز،اصفهان و مجموعا شهرهای بزرگ نسبت به شهرهای کوچک و روستاها بالاتر است.

 

بطور کلی هزینه کلاس خصوصی گیتار در منزل از آموزشگاه بالاتر است،چرا که هزینه های رفت و آمد استاد را نیز شامل میشود و از طرفی فوایدی همچون راحت بودن هنرجو و عدم اتلاف وقت را برای او دارد. البته رزومه و سابقه تدریس استاد نیز در این قیمت گذاری تاثیرگذار است.

 

در حال حاضر هزینه تدریس گیتار برای هر تایم30 دقیقه بین50 تا 180 هزار تومان متغیر است و بستگی به تمام عوامل ذکر شده در مقاله دارد.

 

تدریس گیتار

 

در جمع بندی پایانی این نکته را یادآور میشویم که صرفا حق التدریس بالا و یا سن بالاتر استاد نمیتواند فاکتورهای مناسبی برای ارزیابی  استاد گیتار باشد،بلکه برای انتخاب  معلم گیتار  خوب باید مجموعه ای از عوامل از جمله تدریس حرفه ای،اخلاق خوب،تجربه بالا،تحصیلات مرتبط و بروز بودن درآموزش را در نظر گرفت تا بتوانید در فراگیری گیتار پیشرفت چشمگیری داشته باشید.

 
 
برای اطلاع دقیق تر از  هزینه کلاس گیتار در سال 1401  میتوانید با شماره های موسسه تماس بگیرید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

برچسب ها: تدریس خصوصی گیتار , تدریس گیتار , کلاس گیتار , استاد گیتار , معلم گیتار , آموزش گیتار , هزینه کلاس گیتار در سال 1401 

واحد آموزش علمی

نشانی:تهران-ضلع جنوب غربی میدان انقلاب

66864242
66369447

09362887188

واحد آموزش موسیقی

نشانی:تهران-خ شریعتی،دوراهی قلهک

22924816
22924817

09362887188

ساعت کاری موسسه

9 صبح تا 19

ارسال ایمیل:

info [at] bahareandishe.com