• خانه
  • بلاگ
  • نرخ کلاسهای تدریس خصوصی پیانو درمنزل چقدر است؟

نرخ کلاسهای تدریس خصوصی پیانو درمنزل چقدر است؟

آموزش پیانو

 

پیانو یکی از سازهای صفحه کلیددار و از مشهورترین و پر طرفدارترین آنهاست که هنرجویان بسیاری مشغول به یادگیری آن هستند.پیانو را بارتولومئو کریستافوری در حدودسال 1700 میلادی در ایتالیا اختراع کرد و سپس درسال1711 یک نویسنده همشهری او مقاله ای درباره این ساز نوشت که بعدها به آلمانی ترجمه وبصورت گسترده منتشر شد وسپس سازندگان بعدی پیانو کار ساخت خود را بر اساس این مقاله آغاز کردند.مهمترین مزیت پیانو نسبت به سازهای مشابه قبلی اش،توانایی تنظیم ضربه زدن روی کلیدها،جهت تولید صدای نرم و ملایم و یا صدای درشت میباشد.

 

برای  آموزش پیانو  اساتید فراوانی در تهران و شهرهای مختلف با نرخهای مختلف مشغول به تدریس هستند.به همین دلیل عوامل متعددی میتواند روی نرخ حق التدریس اساتید تاثیرگذار باشد که ما به بعضی از آنها اشاره میکنیم.

 

نرخ کلاسهای  تدریس خصوصی پیانو  برای سطوح مختلف مبتدی،متوسط و حرفه ای پیانو متفاوت است.در واقع هزینه دوره های حرفه ای تر پیانو با توجه به مدرسان حرفه ای متفاوت است.

 

همچنین در صورتیکه بخواهید از اساتید پیانو مشهور برای تدریس استفاده کنید بایستی هزینه بالاتری پرداخت کنید،چون این اساتید تجربه و مهارت بیشتری در تدریس دارند و در واقع یک برند در آموزش محسوب میشوند.

 

کلاس پیانو

 

نکته دیگر مکان تدریس است.عموما اساتید درمناطق بالاتر شهری هزینه های بیشتری برای  تدریس پیانو  دریافت میکنند.

 

همچنین هزینه  کلاس پیانو  در شهرهای مختلف و مراکز استانها نیز با یکدیگر متفاوت است.هزینه کلاس تدریس خصوصی پیانو در تهران،تبریز،اصفهان و مجموعا شهرهای بزرگ نسبت به شهرهای کوچک وشهرستانها بالاتر است.

 

بطور کلی هزینه کلاس خصوصی پیانو در منزل از آموزشگاه بالاتر است،چرا که هزینه های رفت و آمد استاد را نیز شامل میشود و از طرفی فوایدی همچون راحت تر بودن هنرجو و عدم اتلاف وقت را برای او دارد. البته رزومه و سابقه تدریس استاد پیانو نیز در این قیمت گذاری تاثیرگذار است.

 

در حال حاضر هزینه تدریس پیانو برای هر تایم30 دقیقه بین70 تا 200 هزار تومان متغیر است و بستگی به تمام عوامل ذکر شده در مقاله دارد.

 

تدریس پیانو

 

در جمع بندی پایانی این نکته را یادآور میشویم که صرفا حق التدریس زیاد و یا سن بالای استاد نمیتواند فاکتورهای مناسبی برای خوب بودن  استاد پیانو  باشد،بلکه برای انتخاب  معلم پیانو  خوب باید مجموعه ای از عوامل از جمله تدریس حرفه ای،اخلاق خوب و صبوری،تجربه بالا،تحصیلات موسیقی و بروز بودن درآموزش پیانو را در نظر گرفت تا بتوانید در فراگیری پیانو به موفقیت برسید.

 
 
برای اطلاع دقیق تر از  هزینه کلاس پیانو در سال 1401  میتوانید با شماره های موسسه تماس بگیرید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

برچسب ها: تدریس خصوصی پیانو, استاد پیانو, کلاس پیانو, آموزش پیانو, تدریس پیانو, معلم پیانو, هزینه کلاس پیانو در سال 1401

واحد آموزش علمی

نشانی:تهران-ضلع جنوب غربی میدان انقلاب

66864242
66369447

09362887188

واحد آموزش موسیقی

نشانی:تهران-خ شریعتی،دوراهی قلهک

22924816
22924817

09362887188

ساعت کاری موسسه

9 صبح تا 19

ارسال ایمیل:

info [at] bahareandishe.com