• خانه
  • بلاگ
  • نرخ کلاسهای تدریس خصوصی سنتور درمنزل چقدر است؟

نرخ کلاسهای تدریس خصوصی سنتور درمنزل چقدر است؟

 

آموزش سنتور

 

ساز سنتور جزء سازهای اصیل وزیبای ایرانی است و در رده سازهای زهی قرار می گیرد و کاملا ایرانی است.ساخت آن را به ابونصرفارابی نسبت می دهند که بعدها مانند بربط به خارج برده شد.جالب است بدانید سنتور با اندکی تفاوت در شکل ظاهری با نام یان کین درچین،دالسی مر در اروپای شرقی،باترفلای ها در انگلستان،مک پر در آلمان و اتریش،سنتور در هندوستان و در آمریکا زیتر نام گذاری شده است.

 

رایج ترین نوع سنتور9خرک است که دارای 72 سیم می باشد که به دسته های4تایی و در 18 دسته تقسیم میشود.

 

برای  آموزش سنتور  اساتید بسیاری در مناطق مختلف کشور با نرخهای متفاوت مشغول به تدریس هستند.به همین دلیل عوامل زیادی میتواند روی نرخ حق التدریس آنها تاثیرگذار باشد که ما به برخی از آنها اشاره میکنیم.

 

نرخ کلاسهای  تدریس خصوصی سنتور  برای سطوح مختلف مبتدی،متوسط و دوره حرفه ای سنتور متفاوت است.در واقع هزینه دوره های حرفه ای تر سنتور با توجه به اساتید حرفه ای تر متفاوت است.

 

همچنین در صورتیکه بخواهید از اساتید سنتور مشهور برای تدریس استفاده کنید بایستی هزینه بیشتری پرداخت کنید،چون این اساتید تجربه و مهارت بالاتری در تدریس دارند.

 

کلاس سنتور

 

نکته دیگر مکان مورد نظر برای تدریس است.عموما اساتید درمناطق بالاتر شهری هزینه های بیشتری برای  تدریس سنتور  دریافت میکنند.

 

همچنین هزینه  کلاس سنتور  در شهرهای مختلف و مراکز استانها نیز با یکدیگر متفاوت است.هزینه کلاس تدریس خصوصی سنتور در تهران،تبریز،اصفهان و مجموعا شهرهای بزرگ نسبت به شهرهای کوچک و روستاها بالاتر است.

 

بطور کلی هزینه کلاس خصوصی سنتور در منزل نسبت به آموزشگاه بالاتر است،چرا که هزینه های ایاب وذهاب استاد نیز به آن اضافه میشود و از طرفی فوایدی همچون راحت تر بودن هنرجو و عدم اتلاف وقت را برای او دارد. البته رزومه کاری و سابقه تدریس استاد نیز در این قیمت گذاری تاثیرگذار است.

 

در حال حاضر هزینه تدریس سنتور برای هر تایم30 دقیقه بین50 تا 170 هزار تومان متغیر است و بستگی به تمام عوامل ذکر شده در مقاله دارد.

 

تدریس سنتور

 

در جمع بندی پایانی این نکته را یادآور میشویم که صرفا حق التدریس بالا و یا سن بالاتر استاد نمیتواند فاکتورهای مناسبی برای خوب بودن  استاد سنتور  باشد،بلکه برای انتخاب  معلم سنتور  خوب باید مجموعه ای از عوامل از جمله تدریس،اخلاق خوب،تجربه بالا،تحصیلات مرتبط و بروز بودن درآموزش را در نظر گرفت تا بتوانید در فراگیری سنتور پیشرفت چشمگیری داشته باشید.

 
برای اطلاع دقیق تر از  هزینه کلاس سنتور در سال 1401  میتوانید با شماره های موسسه تماس بگیرید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

برچسب ها: تدریس خصوصی سنتور , استاد سنتور , کلاس سنتور , تدریس سنتور , آموزش سنتور , معلم سنتور , هزینه کلاس سنتور در سال 1401

واحد آموزش علمی

نشانی:تهران-ضلع جنوب غربی میدان انقلاب

66864242
66369447

09362887188

واحد آموزش موسیقی

نشانی:تهران-خ شریعتی،دوراهی قلهک

22924816
22924817

09362887188

ساعت کاری موسسه

9 صبح تا 19

ارسال ایمیل:

info [at] bahareandishe.com