• خانه
  • بلاگ
  • نرخ کلاسهای تدریس خصوصی تنبک درمنزل چقدر است؟

نرخ کلاسهای تدریس خصوصی تنبک درمنزل چقدر است؟

 

آموزش تنبک

 

ساز تنبک جزء سازهای اصیل ایرانی است.پیشینه این ساز به قبل از اسلام میرسد و به نظر بعضی از موسیقیدانان قدیم ایرانی مانند فارابی زادگاه این ساز در مناطق غربی ایران است.این ساز در چند دهه اخیر به همت اساتید بزرگی همچون حسین تهرانی وبهمن رجبی پیشرفت چشمگیری داشته است و حتی به عنوان یک ساز مستقل در کنسرتها و تک نوازیها استفاده میشود.

 

برای  آموزش تنبک  مدرسان بسیاری در تهران و شهرهای مختلف با نرخهای متفاوت مشغول به تدریس هستند.به همین دلیل عوامل متعددی میتواند روی نرخ حق التدریس آنها تاثیرگذار باشد که ما به برخی از آنها اشاره میکنیم.

 

نرخ کلاسهای  تدریس خصوصی تنبک  برای سطوح مختلف مبتدی،متوسط و حرفه ای متفاوت است.در واقع هزینه دوره های حرفه ای تر تنبک با توجه به اساتید حرفه ای متفاوت است.

 

همچنین در صورتیکه بخواهید از اساتید تنبک معروف برای تدریس استفاده کنید بایستی هزینه بالاتری پرداخت کنید،چون این اساتید تجربه و مهارت بیشتری در تدریس دارند.

 

کلاس تنبک

 

نکته دیگر مکان تدریس است.عموما اساتید درمناطق بالاتر شهری هزینه های بیشتری برای  تدریس تنبک  دریافت میکنند.

 

همچنین هزینه  کلاس تنبک  در شهرهای مختلف و مراکز استانها نیز با یکدیگر متفاوت است.هزینه کلاس تدریس خصوصی تنبک در تهران،تبریز،اصفهان و مجموعا شهرهای بزرگ نسبت به شهرهای کوچک و روستاها بالاتر است.

 

بطور کلی هزینه کلاس خصوصی تنبک در منزل از آموزشگاه بالاتر است،چرا که هزینه های رفت و آمد استاد را نیز شامل میشود و از طرفی فوایدی همچون راحت تر بودن هنرجو و عدم اتلاف وقت را برای او دارد. البته رزومه و سابقه تدریس استاد نیز در این قیمت گذاری تاثیرگذار است.

 

در حال حاضر هزینه تدریس تنبک برای هر تایم30 دقیقه بین50 تا 150 هزار تومان متغیر است و بستگی به تمام عوامل بررسی شده در مقاله دارد.

 

تدریس تنبک

 

در جمع بندی پایانی این نکته را یادآور میشویم که صرفا حق التدریس بالا و یا سن بالاتر استاد نمیتواند فاکتورهای مناسبی برای ارزیابی  استاد تنبک  باشد،بلکه برای انتخاب  معلم تنبک  خوب باید مجموعه ای از عوامل از جمله تدریس حرفه ای،اخلاق خوب،تجربه بالا،تحصیلات مرتبط و بروز بودن درآموزش را در نظر گرفت تا بتوانید در فراگیری تنبک پیشرفت سریعتری داشته باشید.

 

 برای اطلاع دقیق تر از  هزینه کلاس تنبک در سال 1401  میتوانید با شماره های موسسه تماس بگیرید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

برچسب ها: تدر یس خصوصی تمبک , استاد تنبک , کلاس تنبک , آموزش تنبک , تدریس تنبک , معلم تنبک , هزینه کلاس تنبک در سال 1401

واحد آموزش علمی

نشانی:تهران-ضلع جنوب غربی میدان انقلاب

66864242
66369447

09362887188

واحد آموزش موسیقی

نشانی:تهران-خ شریعتی،دوراهی قلهک

22924816
22924817

09362887188

ساعت کاری موسسه

9 صبح تا 19

ارسال ایمیل:

info [at] bahareandishe.com