• خانه
  • بلاگ
  • نرخ کلاسهای تدریس خصوصی کمانچه درمنزل چقدر است؟

نرخ کلاسهای تدریس خصوصی کمانچه درمنزل چقدر است؟

 

آموزش کمانچه

 

ساز کمانچه جزء سازهای تاریخی واصیل ایرانی است که نشانه های آن درکتاب موسیقی الکبیر ابونصرفارابی درسده چهارم هجری نیز وجود دارد.همچنین کمانچه در دوران صفویه وقاجاریه نیز جزء سازهای اصلی موسیقی ایرانی بوده و به همت سازمان میراث فرهنگی درآذرماه96 به ثبت جهانی سازمان یونسکو نیز رسیده است.

 

برای  آموزش کمانچه  مدرسان بسیاری در تهران و شهرهای مختلف با نرخهای متفاوت در حال تدریس هستند.به همین دلیل عوامل متعددی میتواند روی نرخ حق التدریس آنها تاثیرگذار باشد که ما به برخی از آنها اشاره میکنیم.

 

نرخ کلاسهای  تدریس خصوصی کمانچه  برای سطوح مختلف مبتدی،متوسط و حرفه ای متفاوت است.در واقع هزینه دوره های حرفه ای کمانچه با توجه به اساتید حرفه ای تر متفاوت است.

 

همچنین در صورتیکه بخواهید از اساتید مشهور کمانچه برای تدریس استفاده کنید بایستی هزینه بیشتری پرداخت کنید،چون این اساتید تجربه و مهارت بالاتری در تدریس دارند.

 

تدریس کمانچه

 

نکته دیگر مکان مورد نظر برای تدریس است.عموما اساتید درمناطق بالاتر شهری هزینه های بیشتری را برای  تدریس کمانچه  دریافت میکنند.

 

همچنین هزینه  کلاس کمانچه  در شهرهای مختلف و مراکز استانها نیز با یکدیگر متفاوت است.هزینه کلاس تدریس خصوصی کمانچه در تهران،تبریز،شیراز و مجموعا شهرهای بزرگ نسبت به شهرهای کوچک و روستاها بالاتر است.

 

بطور کلی هزینه کلاس خصوصی کمانچه در منزل از آموزشگاه بالاتر است،چرا که هزینه های رفت و آمد استاد را نیز شامل میشود و از طرفی فوایدی همچون راحت تر بودن هنرجو و عدم اتلاف وقت را برای او دارد.البته رزومه،تجربه و سابقه تدریس استاد نیز در این قیمت گذاری تاثیر مستقیم دارد.

 

در حال حاضر هزینه تدریس کمانچه برای هر تایم30 دقیقه بین70 تا 180 هزار تومان متغیر است و بستگی به تمام نکات ذکر شده در مقاله دارد.

 

کلاس کمانچه

 

در جمع بندی پایانی این نکته قابل ذکر است که صرفا حق التدریس بالا و یا سن بالاتر استاد نمیتوانند فاکتورهای درست و دقیقی برای ارزیابی  استاد کمانچه  باشد،بلکه برای انتخاب  معلم کمانچه  خوب باید مجموعه ای از عوامل از جمله تدریس حرفه ای،اخلاق خوب و حوصله فراوان،تجربه بالای کاری،تحصیلات مرتبط موسیقی و بروز بودن درآموزش را در نظر گرفت تا بتوانید در فراگیری کمانچه پیشرفت چشمگیری داشته باشید.

 

برای اطلاع دقیق تر از  هزینه کلاس کمانچه در سال 1401میتوانید با شماره های موسسه تماس بگیرید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

برچسب ها: تدریس خصوصی کمانچه , کلاس کمانچه , آموزش کمانچه, تدریس کمانچه , استاد کمانچه , معلم کمانچه , هزینه کلاس کمانچه در سال 1401

واحد آموزش علمی

نشانی:تهران-ضلع جنوب غربی میدان انقلاب

66864242
66369447

09362887188

واحد آموزش موسیقی

نشانی:تهران-خ شریعتی،دوراهی قلهک

22924816
22924817

09362887188

ساعت کاری موسسه

9 صبح تا 19

ارسال ایمیل:

info [at] bahareandishe.com