• خانه
  • بلاگ
  • چگونه استعداد واقعی فرزندمان را تشخیص دهیم؟

چگونه استعداد واقعی فرزندمان را تشخیص دهیم؟

 

 Childrens-music-class-2.jpg - 9.87 kb

 

آموزش موسیقی به هنرجویان مستلزم همکاری و نظارت دقیق والدین است. معلم موسیقی  صرفا نمیتواند با ایجاد انگیزه فرزند شما را تبدیل به موزیسین کند یا اینکه زیر لب وردی بخواند و فوت کند و ناگهان فرزند شما تبدیل به یک موزیسین حرفه ای شود.

 

معلم موسیقی فقط میتواند خوب،منظم و درست آموزش دهد و مابقی با برنامه ریزی و همکاری هنرجو و خانواده میتواند منجر به موفقیت شود.

معلم موسیقی نمیتواند به زور فرزند شما را موزیسین کند مگر به پشتوانه و همکاری شما.

 

 Class-Music-Classes.jpg - 15.48 kb

 

در اینجا خانواده موظف است که زمینه های علاقه فرزند خود به  آموزش موسیقی  را با توجه دقیق به تمرینهای او قویتر کند.میتوانید هنگام تمرین او چند دقیقه ای کنارش بنشینید و با دقت به موسیقی که مینوازد گوش کنید و با او در مورد آن قطعه صحبت کنید.با این کار هنرجو احساس ارزشمندی و اهمیت میکند و این در واقع بهترین تشویق عملی برای اوست.

 

دقت داشته باشید که فرزندان ما توانایی های محدودی دارند و آنها نمیتوانند همزمان ورزشکار حرفه ای،موزیسین حرفه ای،مخترع و در عین حال در دروس مدرسه نیز نمرات عالی بگیرند.در اینجا خانواده موظف به کشف استعداد و سپس تمرکز بر روی علاقه و استعدادهای واقعی آنهاست.

 

 Harmonic-Training4.jpg - 7.1 kb

 

فرزند شما میتواند در کلاسهای مختلف ورزشی،زبان،درسی،مدلینگ،کامپیوتر،نقاشی و ...همزمان پیشرفت کمی داشته باشد اما خروجی کلاسهای مختلف و بی هدف، فقط احساس پوچی،بی انگیزگی و سردرگمی برای آنهاست.

 

بنابراین بهتر است که علائق آنها در سنین پایین توسط شما کشف شود و در همان جهت هدایت شود.به جای تولید عناوین مختلف برای فرزندانمان،روی علاقه و استعدادهای واقعی آنها متمرکز شویم تا آینده آنها را بسازیم.

 

مقالات مرتبط:

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

برچسب ها: آموزش موسیقی , معلم موسیقی

واحد آموزش علمی

نشانی:تهران-ضلع جنوب غربی میدان انقلاب

66864242
66369447

09362887188

واحد آموزش موسیقی

نشانی:تهران-خ شریعتی،دوراهی قلهک

22924816
22924817

09362887188

ساعت کاری موسسه

9 صبح تا 19

ارسال ایمیل:

info [at] bahareandishe.com