• خانه
  • بلاگ
  • برای یک اجرای رسمی پیانو چگونه لباس بپوشیم؟

برای یک اجرای رسمی پیانو چگونه لباس بپوشیم؟

 

 لباس رسمی پیانو آقایان

 

برای اجرای  پیانو  در مراسم و کنسرتها لباس رسمی بهترین گزینه است.لباس رسمی برای هر دو خانمها و آقایان قابل قبول است.آقایان می توانند از کت و شلوار و خانمها نیز از کت و دامن زیر زانو و یا لباسهای مجلسی استفاده کنند، اما برای خانمها  دامنهای کوتاه و بالای زانو مناسب نیستند.

 

باید از استیلتوس،کفش های پاشنه دار،کفش های فلاپ و کفش های اسپرت خودداری کرد.چون این نوع کفش ها مانع کنترل شما روی پدالها خواهد شد.به همین دلیل اگر قصد پوشیدن کفش های جدید را دارید،قبل از اجرا آنها را امتحان کنید تا از مناسب بودن آنها مطمئن شوید.در صورت بزرگ بودن،ممکن است در پدال گیری مشکلاتی برای شما ایجاد شود.

 

برای نوازندگان خانم ،پیراهن رسمی یا دکمه پایین انتخاب های ایمن است در حالی که پوشیدن گردنبند،کمربند کوتاه و سایر زیورآلات مناسب نیستند.برای نوازندگان مرد هم،پیراهن لباس دکمه ای،کراوات،جلیقه سیاه و جلیقه و کامپوند گزینه های قابل قبولی برای اجرای پیانو هستند،گرچه زدن پاپیون بیشتر از کراوات توصیه میشود.

 

لباس رسمی پیانو

 

کت شما باید کاملا راحت باشد تا امکان حرکات بدنی را به شما بدهد.به همین ترتیب،پوشیدن جواهرات،ساعت،دستبند،مچ بند و یا حلقه میتوانند مانع از حرکت درست و چفت شدن بر روی کلیدها شوند.بخاطر داشته باشید که لباس شما باید عملی و کارآمد باشد نه اینکه ظاهر فریب و یا براق.

 

نکته مهم دیگر به هنگام انتخاب لباس، توجه به دمای برگزاری محل اجرا میباشد.به عنوان مثال ،اگر در سالنی اجرا میکنید که دارای تهویه مناسبی نیست،سعی کنید از لباسهای خنک تر استفاده کنید.موهای شما نباید مانع دید شما روی کلاویه ها شود.بسیاری از کنسرتها صرفا به دلیل ریخته شدن تار مویی در جلوی چشم نوازنده خراب شده است.موهای خود را از پشت ببندید و اگر از روسری یا مثل آن استفاده می کنید دقت کنید که گره آن در پشت گردن واقع شود.

 

لباس رسمی پیانو خانمها

 

خوب است که نوازندگان قبل از اجرا یکبار لباسهای خود را بپوشند و بصورت تمرینی با آن اجرا کنند تا مشکلات احتمالی مشخص شود و بتوان آنها را رفع کرد.اگر می خواهید بیشتر هزینه کنید،می توانید از یک خیاط برای دوخت لباس مورد نظرتان کمک بگیرید.

خانمها به هنگام اجرا نباید لباسهای بیش از حد باز و یا بیش از حد کوتاه بپوشند.فراموش نکنید که شما یک پیانیست هستید نه یک مدل!

 

و اما اساتید محترم جهت  آموزش پیانو  می توانند از هر نوع لباس راحت و غیر رسمی استفاده کنند تا درهنگام برگزاری  کلاس پیانو  آزادی بدنی بیشتری داشته باشند و بتوانند تکنیک ها و استایلهای مختلف را به راحتی و درستی به هنرجوی خود آموزش دهند و در عین حال نکات بالا را نیز جهت اجراهای رسمی به هنرجویان خود آموزش دهند.

 

 
برای اطلاع دقیق تر از  هزینه کلاس تار در سال 1401 میتوانید با شماره های موسسه تماس بگیرید.
 
برای اطلاع دقیق تر از  هزینه کلاس پیانو در سال 1401 میتوانید با شماره های موسسه تماس بگیرید.
 
برای اطلاع دقیق تر از  هزینه کلاس سه تار در سال 1401 میتوانید با شماره های موسسه تماس بگیرید.

 

مقالات مرتبط:

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

برچسب ها: پیانو, کلاس پیانو, آموزش پیانو, هزینه کلاس پیانو در سال 1401 , هزینه کلاس سه تار در سال 1401 , هزینه کلاس تار در سال 1401

واحد آموزش علمی

نشانی:تهران-ضلع جنوب غربی میدان انقلاب

66864242
66369447

09362887188

واحد آموزش موسیقی

نشانی:تهران-خ شریعتی،دوراهی قلهک

22924816
22924817

09362887188

ساعت کاری موسسه

9 صبح تا 19

ارسال ایمیل:

info [at] bahareandishe.com