• خانه
  • بلاگ
  • چگونه تمرین‌های فیزیک را درست حل کنیم؟

چگونه تمرین‌های فیزیک را درست حل کنیم؟

تدریس خصوصی درس فیزیک

 

فیزیک جزء دروسی است که باید با دقت و تمرکز زیاد چه در  کلاس فیزیک  و چه در منزل مطالعه شود.نکته اصلی در یادگیری درس فیزیک این است که ابتدا مطالب قبلی و پایه ای که مربوط به سالهای گذشته می باشند را به دقت مطالعه و روی آن مسلط شوید،چرا که یادگیری بخش زیادی از دروس جدید، پیش نیازش  آموختن فیزیک پایه می باشد.

 

مطلب مهم دیگر حل تمرین فیزیک و تکرار دروس قبلی است.در واقع باید مطالب مرتبط با درس جدید را بصورت منظم مرور کنید.همچنین در هنگام  تدریس فیزیک   باید از مطالب خلاصه نویسی شود،چون این کار موجب تکرار و در نتیجه تثبیت مفاهیم و فرمولهای فیزیک در ذهن شما می شود.

 

نکته بعدی داشتن اعتماد به نفس در درس فیزیک  است.مفهوم این مطلب آن است که شما به خودتان اطمینان داشته باشید که در صورت مطالعه مفهومی مطالب قادر به حل تمرینات مختلف فیزیک خواهید بود.

 

بنابراین برای درست حل کردن تمرینات فیزیک،اعتماد به نفس وهمچنین یادگیری و تسلط کامل بر مطالب کتاب جزء ضروریات می باشد.

 

 

تدریس خصوصی فیزیک

 

نکته مهم بعدی در هنگام حل تمرینات، مفید بودن زمان تمرین درس فیزیک است.سعی کنید تمرینات را با زمان در نظر گرفته شده و به صورت بهینه انجام دهید.یعنی در حداقل زمان ممکن،حداکثر تمرینات مفید را انجام دهید.

 

اگر قرار باشد زمان طولانی را به تمرین حل کردن فیزیک اختصاص دهید ذهن شما به مرور زمان خسته شده و در نتیجه اشتباهاتتان افزایش می یابد.البته در صورتیکه مجبور هستید به مدت طولانی تمرین فیزیک حل کنید حتما زمان استراحت بین تمرینها را در نظر بگیرید.این روشها را می توانید برای کلاسهای دیگر مانند تدریس خصوصی ریاضی  ، تدریس خصوصی عربی  و  تدریس خصوصی زبان  نیز استفاده کنید.

 

و مطلب آخر اینکه خودتان را با کلاس هماهنگ کنید و هرگز بدون آمادگی و بدون حل تمرین به کلاس نروید.اگر تمرینات فیزیک را خودتان و بدون استفاده از حل المسائل حل کنید(حتی اشتباه) بهتر از آن است که کپی برداری کنید.

 

سعی کنید از ذهن خودتان یاری گرفته و خلاقیت به خرج دهید.در این صورت به مرورفیزیک شما پیشرفت خواهد کرد.هر قسمتی از درس را که یاد نگرفتید به کمک  دبیر فیزیک  و یا کلاسهای  تدریس خصوصی فیزیک  اشکالاتتان را برطرف کنید تا ادامه درسها را بهتر فرا بگیرید.

 

مقالات مرتبط:

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

برچسب ها: فیزیک , تدریس خصوصی ریاضی , تدریس خصوصی فیزیک , تدریس خصوصی عربی , تدریس خصوصی زبان , کلاس فیزیک , تدریس فیزیک , دبیر فیزیک

واحد آموزش علمی

نشانی:تهران-ضلع جنوب غربی میدان انقلاب

66864242
66369447

09362887188

واحد آموزش موسیقی

نشانی:تهران-خ شریعتی،دوراهی قلهک

22924816
22924817

09362887188

ساعت کاری موسسه

9 صبح تا 19

ارسال ایمیل:

info [at] bahareandishe.com