تدریس خصوصی کامپیوتر و حسابداری

 تدریس خصوصی دروس کامپیوتر
 
کامپیوتر رشته روز،مدرن و از طرفی رشته آینده داری است.روند رو به رشد استفاده از کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ در زندگی روزمره مردم،زمینه ایجاد کار
واشتغال فارغ التحصیلان این رشته را فراهم کرده است تا بتوانند در قالب شرکتهای تولید کننده قطعات،شرکت های تولیدی و خدماتی،شرکت های تولید کننده نرم افزارها و هر شرکتی که نخواهد از این قافله عقب بماندو بروز باشد،استخدام شده و فعالیت داشته باشند.
 
رشته کامپیوتر دارای دو گرایش سخت افزاری و نرم افزاری است.فارغ التحصیلان گرایش نرم افزار در صورتی که از برنامه نویسان حرفه ای و قوی باشند به دلیل نیاز شرکتهای مختلف به این گرایش می توانند به سرعت و با درآمد بالا به راحتی جذب بازار کار شوند.فارغ التحصیلان گرایش سخت افزار نیز می توانند در قالب همکاری با شرکتهای تولید کننده قطعات  و ارائه خدمات مرتبط با علوم کامپیوتر به راحتی جذب بازار کار شوند.
 
تدریس خصوصی دروس کامپیوتر شامل دوره های ICDLکه شامل هفت مهارت مبانی کامپیوتر،WINDOWS،INTERNET،WORD،EXCEL،POWERPOINT و ACCESS میباشد.
 
از دیگر دوره های مهم در آموزش کامپیوتر دوره های تدریس خصوصی فوتوشاپ، تدریس خصوصی طراحی گرافیک،آموزش دوره های شبکه شامل NETWORK+،MCITPو CISCO وتدریس خصوصی دوره های طراحی وب بر اساس زبان PHP یا ASP میباشد.
 
 تدریس دروس کامپیوتر
 
آموزش این مطالب بدون استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی یا گروهی مشکل است البته اگر شما به زبان انگلیسی مسلط باشید میتوانید با جستجو در اینترنت
و مطالعه مقالات مرتبط با این مطالب تا حدی اطلاعات خود را افزایش دهید ودر نهایت به کمک استاد مربوطه اشکالات خود را برطرف نمایید.
 
علاوه بر تدریس خصوصی دوره های مختلف کامپیوتر در موسسه بهار اندیشه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و تدریس خصوصی دروس مهندسی کامپیوتر انجام می شود.این دروس شامل تدریس خصوصی کامپیوتر مقدماتی، تدریس خصوصی ساختمان داده،تدریس پایگاه داده،تدریس خصوصی معماری کامپیوتر،تدریس درس برنامه نویسی C++ و سایر زبانها،تدریس خصوصی نظریه زبانها،تدریس طراحی الگوریتم و ...انجام میشود.  
 
تدریس خصوصی حسابداری دانشگاه
 

حال به مطالبی در مورد رشته حسابداری دانشگاهی و دروس مرتبط با آن اشاره میکنیم:

 
حسابداري يك سيستم است كه در آن فرايند جمع آوري، طبقه بندي ، ثبت ، خلاصه كردن اطلاعات و تهيه گزارش هاي مالي و صورتهاي حسابداري در شكل ها و مدل هاي خاص انجام مي‌گيرد تا افراد ذينفع درون سازماني مثل مديران و يا برون سازماني مثل بانكها ، دولت و ... بتوانند از اين اطلاعات استفاده كنند.
 
حسابداري به عنوان يك نظام پردازش اطلاعات ، داده‌هاي خام مالي را دريافت نموده آنها را به نظم در مي‌آورد . محصول نهايي نظام حسابداري گزارش ها و صورت هاي مالي است كه مبناي تصميم گيري اشخاص ذينفع ( مديران ، سرمايه گذاران ، دولت و ... ) قرار مي‌گيرد .
 
رشته حسابداری از رشته های پرطرفدار در دانشگاههای ایران میباشد چرا که بسیار پرکاربرد است و فارغ التحصیلان این رشته معمولا مشکلی برای پیدا کردن کار ندارند.چون به هر حال شرکتهای مختلف تجاری در هر سطحی نیاز به حداقل یک حسابدار ماهر دارند تا بتوانند امور کاری خود را ثبت و پیگیری نمایند.
 
تدریس خصوصی دروس حسابداری
 
رشته حسابداری در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد و بالاتر کاربردهای فراوانی دارد که نیاز به تسلط بر دروس مرتبط با آن در هنگام تحصیل در دانشگاه دارد.
 
از جمله این دروس تدریس خصوصی دروس حسابداری هنرستان وتدریس خصوصی دروس حسابداری دانشگاه)میتوان به تدریس خصوصی اصول حسابداری 1 دانشگاه،تدریس خصوصی اصول حسابداری 2،تدریس اصول حسابداری3،تدریس حسابداری شرکتها،تدریس خصوصی حسابداری میانه،تدریس خصوصی حسابداری پیشرفته،تدریس درس حسابداری دولتی،تدریس خصوصی حسابداری صنعتی،تدریس درس مدیریت مالی1و2،تدریس خصوصی مدیریت تولید1و2،کلاس خصوصی پژوهش عملیاتی1و2،تدریس خصوصی تحقیق درعملیات1و2،تدریس خصوصی دروس مدیریت دانشگاه و تدریس دروس حسابداری هنرستان اشاره کرد.
 
ضمن اینکه تدریس خصوصی اقتصاد خرد1و2،تدریس خصوصی اقتصاد کلان1و2،اقتصاد سنجی،اقتصاد مهندسی،تدریس درس حقوق و دستمزدو تدریس دروس ریاضی و آمار رشته های اقتصاد،حسابداری و مدیریت نیز در موسسه بهار اندیشه بصورت تخصصی دروس دانشگاهی انجام می شود.  

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

برچسب ها: تدریس خصوصی

واحد آموزش علمی

نشانی:تهران-ضلع جنوب غربی میدان انقلاب

66864242
66369447

09362887188

واحد آموزش موسیقی

نشانی:تهران-خ شریعتی،دوراهی قلهک

22924816
22924817

09362887188

ساعت کاری موسسه

9 صبح تا 19

ارسال ایمیل:

info [at] bahareandishe.com