• خانه
  • بلاگ
  • نرخ کلاسهای تدریس خصوصی ویولن درمنزل چقدر است؟

نرخ کلاسهای تدریس خصوصی ویولن درمنزل چقدر است؟

 

آموزش ویولن

 

ساز ویولن در رده سازهای بین المللی قرار دارد.وجهه جهانی این ساز را میتوان در سازگاری و هماهنگی آن با فرهنگهای مختلف و حضور ویولن درموسیقی ملل مختلف دید.نقش این ساز چه در ارکستر بزرگ و چه بصورت جمعی یا انفرادی بسیار ویژه و پراهمیت است.برای  آموزش ویولن  اساتید بسیاری در تهران و شهرهای مختلف با نرخهای متفاوت مشغول به تدریس هستند.به همین دلیل عوامل مختلفی میتواند روی نرخ حق التدریس استادان تاثیرگذار باشد که ما به برخی از آنها اشاره میکنیم.

 

نرخ کلاسهای  تدریس خصوصی ویولن  برای سطوح مختلف مبتدی،متوسط و آموزش حرفه ای ویولن متفاوت است.در واقع هزینه دوره های حرفه ای تر ویولن با توجه به اساتید حرفه ای متفاوت است.

 

همچنین در صورتیکه بخواهید از اساتید ویولن مشهور برای تدریس استفاده کنید بایستی هزینه بالاتری پرداخت کنید،چون این اساتید تجربه و مهارت بیشتری در تدریس دارند.

 

کلاس ویولن

 

نکته دیگر مکان تدریس است.عموما اساتید درمناطق بالاتر شهری هزینه های بیشتری برای  تدریس ویولن  دریافت میکنند.

 

همچنین هزینه  کلاس ویولن  در شهرهای مختلف و مراکز استانها نیز با یکدیگر متفاوت است.هزینه کلاس تدریس خصوصی ویولن در تهران،تبریز،شیراز و مجموعا شهرهای بزرگ نسبت به شهرهای کوچک و روستاها بالاتر است.

 

بطور کلی هزینه کلاس خصوصی ویولن در منزل از آموزشگاه بالاتر است،چرا که هزینه های رفت و آمد استاد را نیز شامل میشود و از طرفی فوایدی همچون راحت بودن هنرجو و عدم اتلاف وقت را برای او دارد. البته رزومه و سابقه تدریس استاد نیز در این قیمت گذاری تاثیرگذار است.

 

در حال حاضر هزینه تدریس ویولن برای تایم30 دقیقه بین50 تا 180 هزار تومان متغیر است و بستگی به تمام عوامل ذکر شده در مقاله دارد.

 

تدریس ویولن

 

در جمع بندی پایانی این نکته را یادآور میشویم که صرفا حق التدریس بالا و یا سن بالاتر استاد نمیتواند فاکتورهای مناسبی برای خوب بودن  استاد ویولن باشد،بلکه برای انتخاب  معلم ویولن  خوب باید مجموعه ای از عوامل از جمله تدریس،اخلاق خوب و صبور بودن،تجربه بالا،تحصیلات مرتبط درحوزه موسیقی و بروز بودن درآموزش را در نظر گرفت تا بتوانید در فراگیری ویولن پیشرفت چشمگیری داشته باشید.

 
برای اطلاع دقیق تر از  هزینه کلاس ویولن در سال 1401  میتوانید با شماره های موسسه تماس بگیرید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

برچسب ها: تدریس خصوصی ویولن , استاد ویولن , کلاس ویولن , آموزش ویولن , تدریس ویولن , معلم ویولن , هزینه کلاس ویولن در سال 1401 

واحد آموزش علمی

نشانی:تهران-ضلع جنوب غربی میدان انقلاب

66864242
66369447

09362887188

واحد آموزش موسیقی

نشانی:تهران-خ شریعتی،دوراهی قلهک

22924816
22924817

09362887188

ساعت کاری موسسه

9 صبح تا 19

ارسال ایمیل:

info [at] bahareandishe.com