ثروتمندترین پیانیست های دنیا

 

 مشهورترین پیانیست ها

 

در مقاله قبلی لیستی از مفلس ترین و بدبخت ترین پیانیست های دنیا را منتشر کردیم.این مطلب را می توانید در لینک زیر بخوانید:

https://b2n.ir/s04644

حال در این مقاله به سراغ ثروتمندترین پیانیستهای دنیا خواهیم رفت.لیستی که در زیر مشاهده میکنید، پولدارترین پیانیست های دنیا در قرن حاضر است.در این لیست پیانیستهای بسیار مشهوری دیده می شود.اما در بین آنها اسامی گمنامی هم به چشم میخورند که داستان برخی از آنها بسیار عجیب و غریب و جالب است.

 

 التون جان

 

1-التون جان Elton john:

"سر التون هرکیوس جان" خواننده و ترانه سرای اهل انگلیس است که لقب "سر" را بخاطر کارهای خیرخواهانه اش از ملکه انگلیس دریافت کرده است.او بیش از 300 میلیون نسخه از آثارش را در سراسر جهان به فروش رسانده است.بدون شک التون جان یکی از موفق ترین پیانیستهای دنیا در قرن حاضر است که ثروتی معادل 440 میلیون دلار دارد.(از سال 1969 او همواره در تاپ لیست نوازندگان موفق دنیا حضور داشته است.

 

2-بیلی جول Billy joel:

بیلی جول خواننده،پیانیست و ترانه نویس آمریکایی است.او تاکنون موفق به کسب6جایزه گرمی شده است.بیش از چهل سال نوازندگی در معتبرترین سالن های اجرا و استودیوهای ضبط موسیقی،ثروتی معادل 160 میلیون دلار برای او به ارمغان آورده است.

 

 جان ویلیامز

 

3-جان ویلیامز John wiliams:

"جان تاونر ویلیامز" آهنگساز،رهبر ارکستر و نوازنده پیانوی آمریکایی است.عمده شهرت او به سبب ساخت موسیقی فیلم بوده است و توانسته است زیباترین و محبوب ترین موسیقی های فیلم در تاریخ سینما را بسازد.جان در طول دوران کاری اش25 بار برنده جایزه گرمی و 52 بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.او را می توان معتبرترین آهنگساز فیلم های هالیوودی دانست.از جمله کارهای اومیتوان به آهنگسازی فیلم جنگ ستارگان اشاره کرد.جان ویلیامزاندوخته بانکی معادل 100 میلیون دلار دارد.

 

4-دانیل بارنبویم Daniel Barenboim:

نوازنده پیانو و رهبر ارکستر معروف اسراییلی که شهروندی فلسطین اختیار کرد.او از سال 2007 سفیر صلح سازمان ملل بوده است.دانیل هفت بار موفق به کسب جایزه گرمی شده و توانسته است 50 میلیون دلار ثروت به دست آورد.

 

 یانی

 

5-یانی Yanni:

"یانیس کریسومالیس" معروف به یانی موسیقی دان،پیانیست( آموزش پیانو )،نوازنده کیبورد( آموزش کیبورد ) و آهنگساز مشهور اهل یونان و ساکن آمریکاست.او در مکانهای بسیار شناخته شده ای از جمله آکروپولیس در یونان،تاج محل در هند،شهر ممنوعه در چین،برج خلیفه در امارات متحده عربی،کاخ کرملین در روسیه،اهرام مصر و ... به اجرا پرداخته است.آهنگساز و نوازنده افسانه ای یونانی،ثروتی معادل 40 میلیون دلار دارد.

 

6-لنگ لنگ Lang lang:

لنگ لنگ از نوازندگان چیره دست پیانو و اهل کشور چین است.او تا کنون در ارکسترهای مختلفی در چین،اروپا و آمریکا به اجرای برنامه پرداخته است.او از این اجراهای بی نظیرش ثروتی معادل 20 میلیون دلار برای خود دست و پا کرده است.

 

 لنگ لنگ

 

7-سارا باریلز Sarah Barreilles:

"سارا بت برلیس" خواننده،ترانه سرا و نوازنده پیانو اهل آمریکاست که3 بار نامزد دریافت جایزه گرمی شده است.نوازنده ای نه چندان شناخته شده که ثروتی معادل 16 میلیون دلار دارد.

 

8-رجینا اسپکتور Regina spektor:

خواننده و ترانه سرای روسی الاصل آمریکایی است که بیشتر از طریق صدایش شهرت دارد.او یکی از پیانیستهای به نام روسی است که ثروتی معادل 12 میلیون دلار دارد.

 

 رجینا اسپکتور

 

9-مایکل فینشتین Michael feinstein:

مایکل فاینستاین موسیقی دان آمریکایی و نوازنده ای معمولی در کلابها و بارهای کوچک بود که با تداوم کار خود ثروتی معادل 10 میلیون دلار به دست آورده است.

 

10-جولز هالند Jooles Holland:

پیانیست انگلیسی که با اجرا در سراسر دنیا ثروتی معادل2 میلیون دلار به دست آورده است. البته این نوازنده با احتساب دارایی های پدرش،ثروتی معادل 120 میلیون دلار دارد.هالند از سن 9 سالگی به آهنگسازی و اجرا روی آورد و از آنجا که پدرش همه شرایط پیشرفت را برای او مهیا کرده بود،به سرعت تبدیل به یک پیانیست موفق شد.او سابقه همکاری با اریک کلاپتون و جرج هریسون را دارد.او به دنبال افسردگی شدید ،با مشاوره یک روانپزشک مدتها در یک رستوران کوچک در پایین شهر کار کرد،بدون اینکه کسی او را بشناسد.وقتی از یکی از کارمندان رستوران خواستگاری کرد،دختر مورد علاقه اش به دلیل موقعیت پست و پایین شغلی ،او را به همسری نپذیرفت.هالند همان روز به هر کدام از همکاران قدیمی اش هزار دلار پاداش داد.سپس با دوست دختر دوران نوجوانی اش،کریستابل مک اوین ازدواج کرد.

 

 جولز هالند

 

اسامی پیانیستهای بزرگی در این لیست وجود ندارد.مثلا ریچارد کلایدرمن که در زمان خود یکی از ثروتمندترین ها بود.ولی به دلیل عدم سرمایه گذاری درست ،قسمت عمده ای از ثروت خود را از دست داد.همچنین اغلب پیانیستهای بزرگ به سرنوشت کلایدرمن دچار شدند و یا شاید دارایی های خود را مخفی کرده و برای فرار از مالیات داستانهایی را مبنی بر ورشکستگی خود سرهم کرده اند.

 

در صورتیکه برای آموزش پیانو،تدریس پیانو،کلاس پیانو،آموزش ویولن،تدریس ویولن،کلاس ویولن،آموزش سه تار،کلاس سه تار،تدریس سه تار،آموزش سنتور،کلاس سنتور،تدریس سنتور،آموزش گیتار،کلاس گیتار،تدریس گیتار،آموزش تنبک،کلاس تنبک،تدریس تنبک،آموزش دف،کلاس دف و تدریس دف به مشاوره یا تدریس نیاز داشتید می توانید با شماره 09362887188 و یا 22924816 و 22924817 تماس بگیرید.

 

مقالات مرتبط:

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

برچسب ها: آموزش پیانو, آموزش ارگ

واحد آموزش علمی

نشانی:تهران-ضلع جنوب غربی میدان انقلاب

66864242
66369447

09362887188

واحد آموزش موسیقی

نشانی:تهران-خ شریعتی،دوراهی قلهک

22924816
22924817

09362887188

ساعت کاری موسسه

9 صبح تا 19

ارسال ایمیل:

info [at] bahareandishe.com