• خانه
  • بلاگ
  • 10 مورد از مزایای یادگیری پیانو برای کودکان

10 مورد از مزایای یادگیری پیانو برای کودکان

 
آموزش پیانو
 
 
یادگیری پیانو برای کودکان از جمله مهارتهای بسیار دلنشین و جذاب است و فواید بسیاری از نظر روحی،فکری و جسمی دارد.بطور کلی  آموزش موسیقی  و توانایی نواختن یک ساز موجب تقویت روحیه و اعتماد به نفس کودکان میشود.هنگامی که کودکان میتوانند یک قطعه ای را  اجرا کنند به خودی خود احساس موفقیت را برای آنها به ارمغان می آورد و این احساس خوب و بینظیر میتواند تاثیر مستقیم یا غیر مستقیم برکلیه فعالیتهای روزمره آنها بگذارد.
 
 

یادگیری پیانو برای کودکان دارای فوایدی است که ما در این مقاله به10مورد از مهمترین آنها اشاره میکنیم:

 
 
1-یادگیری و  آموزش پیانو  باعث افزایش تمرکز،هوش و قابلیتهای مغز میشود.
 
2-کودکان میتوانند با نواختن پیانو به نوعی احساسات خود شامل هیجان،اضطراب،خشم و ... را بروز دهند و از این طریق بتوانند به آرامش جسمی و ذهنی برسند.
 
3-رفتن به  کلاس پیانو  موجب هماهنگی بهتر اعضای بدن و خصوصا دستها و چشمها میشود.
 
 
آموزش ساز پیانو
 
 
4-توانایی یادگیری و نواختن پیانو باعث افزایش اعتماد به نفس کودکان میشود و این اعتماد به نفس میتواند در زندگی و آینده شغلی آنها تاثیرات مفیدی بگذارد.
 
5-از آنجایی که یادگیری پیانو یا هر ساز دیگر نیاز به تمرین و صبر و حوصله دارد،  تدریس پیانو  میتواند موجب افزایش قدرت و مهارت آنها در گذر از فراز و فرودهای زندگی بشود.
 
6-کودکان با فراگیری دروس از  معلم پیانو   ،آرامش و سلامت روحی، رشد فکری و مغزی و افزایش بهره هوشی را تجربه خواهند کرد،چون برای نواختن پیانو نیاز است که هر دو دست بتوانند بصورت مستقل و یا حتی با سرعتهای متفاوت قطعه ای را اجرا کنند که این فرماندهی مغزی باعث باهوشتر شدن هنرجویان میشود.
 
7-کودکان در هنگام یادگیری پیانو نظم،پشتکار،تلاش،مسئولیت پذیری و بسیاری خصوصیات مثبت دیگر را از  استاد پیانو  خود می آموزند، البته به شرطی که والدین در انتخاب استاد دقت کافی را داشته باشند.
 
 
آموزش پیانو
 
 
8-در هنگام یادگیری پیانو هنرجو توانایی رویارویی و مقابله با مشکلات را فرامیگیرد و هنگامی که از عهده آن برآمد میتواند دید مثبت تری به زندگی پیدا کند.
 
9-یادگیری  پیانو  موجب افزایش مهارتهای استدلالی مورد نیاز در کودکان، جهت یادگیری دروس مهمی همچون علوم و ریاضی میشود.
 
10-طبق تحقیقات دانشگاه کالیفرنیا در ارواین،کودکانی که پیانو را فرامیگیرند، مهارت تفکر انتزاعی آنها افزایش چشمگیری پیدا می کند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

برچسب ها: پیانو, آموزش موسیقی , استاد پیانو, کلاس پیانو, آموزش پیانو, تدریس پیانو, معلم پیانو

واحد آموزش علمی

نشانی:تهران-ضلع جنوب غربی میدان انقلاب

66864242
66369447

09362887188

واحد آموزش موسیقی

نشانی:تهران-خ شریعتی،دوراهی قلهک

22924816
22924817

09362887188

ساعت کاری موسسه

9 صبح تا 19

ارسال ایمیل:

info [at] bahareandishe.com