تدریس خصوصی زبان

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

 

مقدمه ای در مورد زبان انگلیسی و مکالمه آن:

 

زبان انگلیسی از جمله درسهای بسیار کاربردی می باشدو علاوه بر اینکه درمدرسه و دانشگاه اهمیت دارد،کاربرد آن در زندگی روزمره نیز بر کسی پوشیده نیست.این درس روشهای مطالعه مخصوص به خودش را دارد و برای موفقیت در یادگیری آن نیازمند دانستن نکات و روشهای مطالعه آن می باشید.

 

در وهله اول به دانش آموزان و دانشجویان عزیز توصیه می شود که تا حد امکان در  کلاس زبان انگلیسی  غیبت نداشته باشند و به دروسی که توسط استاد تدریس می شود توجه کامل داشته باشند و از آنها یادداشت برداری کنند و پس از مراجعه به منزل و مرور دوباره مطالب ، آنها را خلاصه نویسی کنند.این کار کمک می کند تا مطالب درس تکرار شوند و از طرفی همین نوشتن ، موجب تاکید بیشتر و یادگیری بهتر درس زبان انگلیسی می شود.

 

درس زبان انگلیسی دارای گرامر متنوع و لغات فراوان است و در صورتیکه بصورت مستمر مطالعه نشود به راحتی از ذهن می رود،برای جلوگیری از این مشکل بهتر است که مطالب تدریس شده توسط استاد را در همان روز مطالعه کنید تاملکه ذهن شما شود و یا از کلاسهای  تدریس زبان  استفاده کنید.

 

3 بخش مهم در مطالعه درس زبان انگلیسی عبارتند از:

 

1-یادگیری لغات و گرامر زبان انگلیسی

2-توانایی نوشتن و خواندن صحیح جملات و عبارات زبان انگلیسی

3-تسلط بر ترجمه متون زبان انگلیسی

 

برای شرکت در کنکور نیز زبان جز یکی از دروس مهم می باشد.پس از اینکه مطالب داخل کتاب،مثالها و تمرینات را به دقت خواندید و بر مفاهیم تشریحی مسلط شدید می توانید به سراغ تست زنی بروید.برای تست زدن نیز می توانید از کتابهای کمک درسی موجود مانند کتب گاج،قلم چی،مبتکران و سایر کتابها با مشورت اساتید یا دوستانتان استفاده کنید.برای مطالعه درس زبان نیز روزانه به طور متوسط 2 ساعت زمان برای مطالعه و تست زنی خوب است و در کنار آن نیز می توانید از کلاسهای  تدریس خصوصی  استفاده کنید.

 

 

 تدریس زبان انگلیسی

 

در مورد مکالمه زبان نیز روال به همین صورت است.معمولا یادگیری زبان دوم یکی از سخت ترین کارهایی است که از مغز خواسته می شود،اما تسلط بر آن موجب افزایش تمرکز،اعتماد به نفس و گشوده شدن یک دریچه جدید به سوی دنیا می شود و این امر می تواند در آینده شغلی و اجتماعی افراد تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

یادگیری زبان دوم نیز با توجه به موقعیت و هدف شما می تواند زبان انگلیسی،فرانسه،آلمانی و یا هر زبان دیگری باشد،اما با توجه به اینکه زبان انگلیسی در حال حاضر جز پرکاربردترین زبانها می باشد توصیه می کنیم که حتما آن را فرا بگیرید.

 
 

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

راهنمایی،دبیرستان،پیش دانشگاهی

تدریس زبان عمومی و تخصصی دانشگاه

مکالمه زبان بصورت خصوصی-آیلتس،تافل

 

با شهریه مناسب

در  تمام مناطق تهران

با اساتید خانم و آقا

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

٦٦٣٦٩٤٤٧ - ٦٦٨٦٤٢٤٢

 

تدریس خصوصی زبان تدریس زبان یازدهم تدریس زبان دهم تدریس زبان دبیرستان استاد زبان دانشگاه
تدریس خصوصی زبان دانشگاه تدریس زبان دوازدهم تدریس خصوصی زبان دوم دبیرستان تدریس خصوصی زبان اول دبیرستان تدریس زبان دانشگاه
معلم خصوصی زبان معلم خصوصی زبان سوم دبیرستان کلاس زبان اول دبیرستان تدریس خصوصی زبان سوم دبیرستان استاد زبان عمومی دانشگاه
کلاس زبان انگلیسی معلم زبان انگلیسی تدریس زبان انگلیسی  تدریس  زبان سوم دبیرستان استاد زبان تخصصی دانشگاه
معلم زبان دهم معلم خصوصی زبان دوم دبیرستان معلم خصوصی زبان اول دبیرستان کلاس زبان سوم دبیرستان کلاس زبان دوم دبیرستان
 
 
 
 
در موسسه بهار اندیشه کلاس موسیقی نیز برگزار می شود،جهت مشاهده صفحه  آموزش موسیقی کلیک کنید.
 
 
 

10 مورد از مهمترین فواید یادگیری زبان انگلیسی:

 
 
 

1-تسریع در عملکرد مغز

 
 
تحقیقات پژوهشگران حوزه زبان انگلیسی بیانگر این است که یادگیری زبان انگلیسی و به طور کلی زبان دوم یک ورزش و چالش جدی برای مغز محسوب می شود.این ورزش برای مغز موجب قوی تر شدن حافظه و از طرف دیگر موجب افزایش تعداد مسیرهای عصبی به سمت مغز و افزایش ظرفیت حافظه می شود.در نتیجه تمرکز فرد را بیشتر کرده و باعث افزایش هوش و خلاقیت در او می شود.
 
 

2-بهبود روابط اجتماعی 

 
 
از دیگر فواید یادگیری زبان انگلیسی افزایش گستره ارتباطات هر شخص می باشد.چون با دانستن این زبان درهای جدیدی برای شما باز میشوند و می توانید در هنگام سفر به کشورهای دیگر از طریق مکالمه با آنها ،با فرهنگ و روشهای زندگی شان آشنا شوید که این خود موجب بالارفتن تجربه شما در زندگی شخصی تان می شود.
 
 

3-یافتن شغل بهتر

 
 
از آنجایی که تسلط بر زبان انگلیسی در شرکتهای بین المللی جز فاکتورهای مهم است بنابراین با یادگیری این زبان می توانید شرایط شغلی خود را ارتقا دهید و در شرکتهای معتبر و بین المللی مشغول به کار شوید و در نتیجه درآمدتان نیز بالاتر خواهد رفت.
 
 

4-مهاجرت

 
 
یکی از نیازهای ضروری برای مهاجرت تسلط بر زبان انگلیسی و بالا بودن نمره آیلتس یا تافل است.در صورتیکه شما در کلاسهای زبان انگلیسی شرکت کرده باشید و این زبان را به مرور فراگرفته باشید دیگر نیاز نیست در زمان مهاجرت به یکباره با حجم زیاد مطالب برای آزمون آیلتس سر در گم شوید و در نتیجه می توانید نمره بالاتری نیز در این آزمون کسب کنید.
 
 

5-مطالعه متون و مقالات خارجی

 
 
از آنجایی که اخبار وب سایتها،شبکه های خبری خارجی و فیلم های به روز دنیا بیشتر به زبان انگلیسی پخش می شود با دانستن این زبان می توانید بسیازی از مطالب جدید و بروز را فرا بگیرید و مقالات جدید را در اینترنت سرچ کنید.
 
 
 
 
 

6-یادگیری سریع تر زبانهای دیگر

 
 
این یک قانون است.وقتی شما یک زبان خارجی را فرا می گیرید یادگیری زبانهای دیگر برای شما ساده تر می شود و زبانهای بعدی را سریع تر می آموزید.دلیل این امر هم این است که پس از یادگیری یک زبان مغز برای خود الگویی را ترسیم می کند که در آن روند یادگیری مشخص شده است و در نتیجه گرامر،جمله بندی و مکالمه زبان بعدی برای شما آسان تر خواهد بود.
 
 

7-افزایش قدرت ذهنی در بزرگسالان

 
 
یادگیری یک زبان جدید در سنین بالاتر موجب می شود تا مغز درگیر یک فعالیت جدی شود که این فعالیت خصوصا در بزرگسالان موجب از بین رفتن بیماری زوال عقل و فراموشی می شود و همچنین موجب افزایش خود باوری در سنین بالاتر می شود.
 
 

8-راحت بودن زبان انگلیسی نسبت به سایر زبانها

 
 
دایره لغات و سیستم آموزشی زبان انگلیسی نسبت به سایر زبانها ساده تر است و تقریبا در 60% کشورهای دنیا کاربرد دارد.برای همین است که در دنیا امروزه از هر 5 نفر یک نفر به زبان انگلیسی مسلط است و این مسئله همچنان رو به گسترش است که این خود نشان از سادگی و در عین حال اهمیت زبان انگلیسی دارد.
 
 

9-افزایش اعتماد به نفس

 
 
یکی دیگر از فواید یادگیری زبان انگلیسی افزایش تمرکز و اعتماد به نفس چه در کودکان و چه در بزرگسالان است.وقتی که شما بر یک زبان مسلط می شوید و با دیگران ارتباط برقرار می کنید قدرت کلام و مهارت برقراری ارتباط در شما افزایش پیدا می کند و این اعتماد به نفس را پیدا می کنید که در یک جای مورد نیاز و در مقابل دیگران ابراز وجود کنید.
 
 

10-مفید بودن زبان انگلیسی برای کودکان

 
 
آموزش زبان انگلیسی برای کودکان نیز فواید خاص خود را دارد که بسیار است.طبق تحقیقات پژوهشگران، کودکانی که به یادگیری زبان انگلیسی مبادرت می ورزند، پس از رسیدن به سنین بزرگسالی افرادی انعطاف پذیرتر و باهوش تر نسبت به بقیه همسالان خود می شوند و می توانند با سرعت بیشتری جایگاه اجتماعی خود را به دست بیاورند.همچنین ارتباط اجتماعی عمیق تر و دقیق تری با سایر افراد جامعه می توانند برقرار کنند.
 
 
 
نکته مهم دیگر این است که درس زبان نیز مانند کلاسهای  تدریس خصوصی ریاضی ، تدریس خصوصی فیزیک  و  تدریس خصوصی عربی  نیاز به مطالعه کتاب،جزوه استاد و حل تمرین فراوان دارد تا بتوان با آمادگی کامل در امتحانات پایان ترم و کنکور شرکت کرد.
 
 
 
 
 تدریس خصوصی زبان
 
 
 

نکات مهمی در مورد روشهای مطالعه وتست زنی درس زبان انگلیسی:

 

 

1-اولین مرحله برای مطالعه زبان انگلیسی پرداختن به کتاب و جزوه استاد می باشد. معلم زبان انگلیسی  در کلاس گرامر و ترجمه های مربوط به هر درس را برای شما توضیح می دهد.بهتر است در کلاس از این توضیحات نکته برداری کنید تا بعد از مراجعه به منزل آنها را مجددا مرور کنید.پس از تسلط بر لغات جدید و گرامر مربوط به آن درس می توانید تست زنی را آغاز کنید.ضمن اینکه از کتابهای کمک درسی مانند گاج،مبتکران،قلم چی و ...می توانید برای تست زنی استفاده کنید.

 

2-در هنگام تست زنی زمان را مد نظر قرار دهید و سعی کنید تستها را در حداقل زمان ممکن انجام دهید.این کار نیاز به تمرین دارد و پس از چند جلسه تست زنی سرعت عملتان افزایش پیدا می کند.راهکار دیگری که توصیه می شود این است که در منزل برای مجموع تستها وقت کمتری را نسبت به آزمون کنکور در نظر بگیرید تا در جلسه کنکور با کمبود وقت مواجه نشوید.

 

3-در جلسه کنکور از سوالات مشکل گذر کنید تا وقتتان هنگام حل تستها گرفته نشود، از طرفی روحیه و اعتماد به نفستان نیز حفظ می شود.سپس در پایان تستهای زبان انگلیسی، با مراجعه مجدد به سوالات باقیمانده می توانید روی آنها تمرکز کنید  و آنها را حل کنید،مطمئن باشید این روش بازدهی بهتری برایتان خواهد داشت.

 

4-از آنجا که مطالب زبان انگلیسی با یکدیگر مرتبط هستند بنابراین زبان مقطع راهنمایی وپایه را به دقت یادبگیرید تا در سالهای بعد که وارد مقطع دبیرستان می شوید پایه درسی تان قوی تر باشد. با این کار برای مطالعه زبان دهم،زبان یازدهم و زبان دوازدهم مشکلات کمتری خواهید داشت. در واقع زبان مقطع دبیرستان که منبع اصلی سوالات کنکور است را بهتر فرا خواهید گرفت.

 

5-درست است که یادگیری و مطالعه زبان انگلیسی نیاز به گذاشتن وقت و انرژی دارد اما بی توجهی به آن نیز ممکن است در رتبه کنکور شما تاثیر منفی داشته باشد.بنابراین با توجه به مهم بودن این درس در منابع کنکور آن را جدی بگیرید،حتی کسب درصد 40 یا 50 نیز می تواند اثر مثبتی در تراز کنکور شما داشته باشد.

 

تدریس خصوصی زبان

 

 

6-با توجه به اینکه مطالب درس زبان انگلیسی فرار است بایستی پس از یک دور خواندن آن گهگاه آن را مجددا مرور کنید تا تستهای قبلی از ذهنتان نرود.برای این کار می توانید پس از هر بار مطالعه زیر نکات مهم و تستی را خط بکشید تا در هنگام رجوع دوباره به تستها وقتتان هدر نرود.

 

7-اگر سرعت تست زدنتان پایین است جای نگرانی نیست.سرعت و مهارت در تست زدن فقط با تمرین زیاد و تسلط کامل بر تمام منابع درسی  و راهنماییهای  استاد زبان  به مرور زمان افزایش پیدا می کند.پیشنهاد ما این است که پس از مطالعه هر قسمت از درس تستهای آن را نیز در همان روز بزنید تا در ذهنتان ماندگار شود.

 

8-در جلسه کنکور استرس را از خودتان دور کنید و بر خودتان مسلط باشید.صورت سوالها را به دقت بخوانید و عجله نکنید تا با تمرکز بهتر بتوانید پاسخ صحیح را پیدا کنید.اگر تستی را مطمئن نیستید جواب ندهید این کار بهتر از این است که جواب غلط بدهید.

 

9-ممکن است در کنکور با سوالاتی مواجه شوید که برایتان کاملا جدید باشد و یا آن مبحث را مطالعه نکرده باشید.خونسردی خود را حفظ کنید و به سراغ سوال بعدی بروید.چون هدف در کنکور 100% زدن نیست بلکه افزایش تعداد پاسخهای صحیح است.

 

10- سعی کنید در کلاسهای زبان انگلیسی غیبت نداشته باشید، اما اگر در جلساتی حضور نداشتید می توانید به کمک تدریس خصوصی زبان انگلیسی  مشکلتان را حل کنید تا مطالب روی هم انباشته نشوند.مرور درس ها به کمک یک معلم زبان خوب می تواند اشکالات شما را در این درس برطرف کرده و همچنین تسلط شما را روی مباحث افزایش دهد.برخی شاگردان نیز با استفاده از اوقات فراغت تابستان به کلاسهای مکالمه زبان انگلیسی می روند که این نیز یک روش عالی برای افزایش توانایی مکالمه زبان و تسلط بر لغات و گرامر می باشد.

 
تدریس خصوصی زبان انگلیسی راهنمایی،آموزش زبان انگلیسی،تدریس زبان هفتم،تدریس خصوصی زبان انگلیسی هشتم،معلم خصوصی زبان انگلیسی نهم،تدریس زبان انگلیسی دهم،معلم زبان یازدهم،کلاس زبان انگلیسی دوازدهم،تدریس زبان انگلیسی دبیرستان،تدریس خصوصی زبان انگلیسی پیش دانشگاهی و کنکور و همچنین تدریس زبان انگلیسی عمومی وتخصصی دانشگاه برای کلیه رشته ها در موسسه بهار اندیشه با کادری مجرب از اساتید حرفه ای خانم و آقا در تمام مناطق تهران انجام می شود.ضمن اینکه مکالمه زبان انگلیسی برای کودکان و بزرگسالان  نیز از سطح مبتدی تا پیشرفته،آیلتس و تافل نیز جزء برنامه های موسسه بهار اندیشه می باشد.
 
 


در صورتیکه نیاز به مشاوره یا تدریس داشتیبد می توانید با شماره های موسسه بهار اندیشه  تماس حاصل فرمایید:
 
66864242-66369447
 
22924816-22924817
 
 
 
 
 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

برچسب ها: تدریس خصوصی ریاضی , تدریس خصوصی فیزیک , تدریس خصوصی عربی , تدریس خصوصی , آموزش موسیقی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , تدریس زبان , کلاس زبان انگلیسی , معلم زبان انگلیسی , استاد زبان