• خانه
  • بلاگ
  • 5 راه حل جادویی برای داشتن تمرین بهتر موسیقی

5 راه حل جادویی برای داشتن تمرین بهتر موسیقی

 

تمرین موسیقی

 

تمرین موسیقی یک فرایند بسیار مهم و ضروری برای هر نوازنده ای است و نیاز به تلاش و پشتکار دارد.تمرین موسیقی باعث بهبود مهارت های نوازندگی،تکنیک های نوازندگی و همچنین تقویت قدرت شنوایی و حافظه موسیقی می شود.همچنین،تمرین به شما اعتماد به نفس و روحیه لازم برای بهبود و پیشرفت در  کلاس موسیقی  را می دهد.بنابراین،تمرین موسیقی به عنوان یک عامل کلیدی برای رسیدن به موفقیت و عملکرد بهتر در نوازندگی،بسیار پر اهمیت است.در واقع 20% نوازندگی، یادگیری و  آموزش موسیقی  در کلاس و 80% مابقی تمرین است. 

 

تمرینات موسیقی

 

1-اهداف روشنی را تعیین کنید:

داشتن یک هدف واضح هنگام تمرین موسیقی ضروری است.یعنی تعیین کنید که می خواهید به چه چیزی برسید و سعی کنید اهداف قابل دستیابی برای خودتان تعیین کنید.به این ترتیب می توانید پیشرفت خود را زیر نظر داشته باشید و انگیزه خودتان را حفظ کنید.

 

تمرین موزیک

 

2-ثبات داشته باشید:

تمرین مداوم ،کلیدی ترین راه بهبود است.سعی کنید هر روز مدت زمان معینی تمرین کنید.تمرین منظم و مداوم به شما کمک می کند تا عادات خوب بسازید و مهارت های خود را سریع تر بهبود بخشید.

 

3-به آرامی تمرین کنید:

سعی نکنید خیلی سریع بنوازید.با سرعت آهسته شروع کنید و به تدریج سرعت خود را افزایش دهید.این به شما کمک می کند تا دقت و کنترلی را که برای نوازندگی موسیقی ضروری است ،توسعه دهید.

 

تمرینات موزیک

 

4-عملکرد خودتان را ثبت کنید:

ثبت عملکرد حین تمرین می تواند راهی عالی برای ارزیابی پیشرفت شما باشد.تمریناتتان را ضبط کنید،به آن گوش دهید و قسمت هایی را که نیاز به بهبود دارید شناسایی کنید.به این ترتیب ،می توانید در جلسه تمرین بعدی خود بر روی آن قسمت ها تمرکز کنید.

 

تمرین کلاس موسیقی

 

5-به دنبال بازخورد باشید:

دریافت بازخورد از یک  معلم موسیقی ،مربی یا نوازنده و همکار و استاد موسیقی می تواند بسیار ارزشمند باشد.آنها می توانند به شما کمک کنند تا قسمت هایی را که نیاز به بهبود دارند شناسایی کنید و در مورد چگونگی بهبود به شما توصیه هایی ارائه دهند.علاوه بر این ،تمرین با دیگران می تواند به شما کمک کند تا خود را بهبود بخشید و یادبگیرید که در یک محیط گروهی نوازندگی کنید.

 

مقالات مرتبط:

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

برچسب ها: آموزش موسیقی , کلاس موسیقی , استاد موسیقی , معلم موسیقی

واحد آموزش علمی

نشانی:تهران-ضلع جنوب غربی میدان انقلاب

66864242
66369447

09362887188

واحد آموزش موسیقی

نشانی:تهران-خ شریعتی،دوراهی قلهک

22924816
22924817

09362887188

ساعت کاری موسسه

9 صبح تا 19

ارسال ایمیل:

info [at] bahareandishe.com