نحوه تمرین موسیقی 100% موثر

 تمرین موسیقی

 

در این مقاله به راهنمایی های مهمی درباره تمرین موسیقی می پردازیم.

تمرین یعنی جستجو و کسب مهارت در رسیدن به حرکات ایده آلی که برای اجرای موسیقی ضرورت دارند.چگونه تمرین کردن و کیفیت تمرین مبحث بسیار مهمی است که شاید کمتر به آن پرداخته شده است.حالا سعی داریم در این مطلب به چگونه تمرین کردن بپردازیم.

 

 تمرین موزیک

 

یادگیری 2 کار در مسیر آموزش حیاتی است:

1-چگونه نواختن ساز

2-چگونه تمرین کردن

 

 تمرینات موسیقی

 

باید بدانیم که تمرین یک امر اجباریست نه دلخواه ودر حال حاضرهیچ راه جایگزین دیگری وجود ندارد.قدیمی ترین ساز جهان 4هزار سال قدمت دارد.یعنی انسان 4هزار سال ساز نواخته و در این مدت راهی پیدا نشده که چطور بدون تمرین میشود به موسیقی پرداخت،بنابراین اگر میخواهید  آموزش موسیقی  ببینید باید تمرین کنید!!

باید بدانیم که تمرین کردن کاری داوطلبانه است.رشوه،تهدید و اجبار ممکن است باعث انجام کاری شبیه به تمرین کردن بشود،اما تمرین موثر در واقع تمرینی است که با تمایل و میل و رغبت کامل خود هنرجو انجام شود.

 

 تمرینات موزیک

 

باید بدانیم برخی از مطالب مورد نیاز برای تمرین توسط استاد در  کلاس موسیقی  به هنرجو آموزش داده میشود اما مطالبی هم وجود دارد که توسط هنرجو باید به آن پرداخته و تمرین شود که شامل انضباط شخصی،تعهد،صبوری،پیگیری و ثبات در تمرین میباشد.

باید بدانیم برای تمرین موسیقی علاوه بر زمان آزاد،به حواسی جمع هم نیاز داریم.در صورت نداشتن هر یک از اینها ،تمرین کارآمد نخواهد بود.

 

 تمرین کلاس موسیقی

 

باید بدانیم تمرین موسیقی را نباید به چشم تکلیف نگاه کنیم.به عنوان مثال ممکن است روزهای تعطیل و یا آخر هفته ها به تکالیفتان نپردازید،اما موسیقی اینطور نیست.در واقع شما زمانی که نیاز دارید تمرین انجام نمی دهید.اگر به تمرین کردن به چشم کاری مانند غذا خوردن نگاه کنید،و این کار را هر روز وبصورت مداوم انجام دهید بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

برچسب ها: آموزش موسیقی , کلاس موسیقی

واحد آموزش علمی

نشانی:تهران-ضلع جنوب غربی میدان انقلاب

66864242
66369447

09362887188

واحد آموزش موسیقی

نشانی:تهران-خ شریعتی،دوراهی قلهک

22924816
22924817

09362887188

ساعت کاری موسسه

9 صبح تا 19

ارسال ایمیل:

info [at] bahareandishe.com