• خانه
  • بلاگ
  • چگونه در کلاس پیانو سریعتر نتیجه بگیریم؟

چگونه در کلاس پیانو سریعتر نتیجه بگیریم؟

 

این مهم است که به یاد داشته باشید که هر فردی در مسیر موسیقی خود فراز و نشیب هایی را تجربه می کند. در اینجا چند راهکار وجود دارد که می توانید برای پیشرفت سریع ترو حرکت رو به جلو انجام دهید: 

 

کلاس پیانو

 

🎼 استراحت کنید:

گاهی اوقات استراحت یا وقفه کوتاه در نواختن می تواند به شما کمک کند تا دیدگاه خود را به دست آورید و اشتیاق خود را برای ادامه  آموزش پیانو  تجدید کنید. از این زمان برای تفکر در مورد اهداف خود و آنچه که به عنوان یک نوازنده پیانو امیدوار هستید به دست آورید استفاده کنید.

 

🎼 اهداف خود را دوباره ارزیابی کنید:

آیا اهداف شما واقع بینانه هستند؟ آیا باید آنها را بر اساس سطح مهارت و تجربه فعلی خود تنظیم کنید؟ ارزیابی مجدد اهداف می تواند به شما کمک کند تمرکز و انگیزه را دوباره به دست آورید.

 

آموزش پیانو

 

🎼 به دنبال بازخورد باشید:

به دنبال بازخورد از  معلم پیانو  یا  استاد پیانو  باشید. آنها ممکن است بتوانند انتقاد سازنده ای ارائه دهند و به شما در شناسایی زمینه های بهبود کمک کنند. 

 

🎼 به طور منظم تمرین کنید:

تمرین مداوم برای بهبود مهارت ها و دستیابی به اهداف خود به عنوان یک پیانیست کلیدی است. حتی اگر احساس ناامیدی می کنید، سعی کنید برنامه تمرینی منظمی داشته باشید. 

 

تدریس پیانو

 

🎼 با سایر نوازندگان ارتباط برقرار کنید:

ارتباط با سایر نوازندگان می تواند حس جامعه و حمایت را ایجاد کند. پیوستن به یک گروه موسیقی محلی یا شرکت در کنسرت ها و رویدادها را در نظر بگیرید.

 

🎼 ناامیدی دریادگیری:

به یاد داشته باشید که ناامیدی یک بخش عادی از فرآیند یادگیری در کلاس پیانو  است و مهم است که به پیشروی و تلاش برای رسیدن به اهداف خود ادامه دهید. به خاطر داشته باشید که پیشرفت زمان می برد و با فداکاری و سخت کوشی می توانید به عنوان یک پیانیست به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنید.

 

مقالات مرتبط:

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

برچسب ها: استاد پیانو, کلاس پیانو, آموزش پیانو, معلم پیانو

واحد آموزش علمی

نشانی:تهران-ضلع جنوب غربی میدان انقلاب

66864242
66369447

09362887188

واحد آموزش موسیقی

نشانی:تهران-خ شریعتی،دوراهی قلهک

22924816
22924817

09362887188

ساعت کاری موسسه

9 صبح تا 19

ارسال ایمیل:

info [at] bahareandishe.com